Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ

تحصیل در چین

تحصیل در چین

 

دانشگاه های مدرن در چین در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم تاسیس شده اند ولی سابقه آموزش در چین به قرن هفتم میلادی باز می گردد. امروزه  جمعیت رو به رشد کشور چین باعث ایجاد یک جامعه دانشجویی عظیم شده و هم اکنون بیش از شش میلیون نفر در 2000 کالج و دانشگاه مشغول به تحصیل در چین هستند. همچنین هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در چین به این کشور سفر می کنند به طوری که در حال حاضر بیش از سیصد هزار دانشجو از سرتاسر جهان مشغول به تحصیل در چین می باشند. تعداد زیادی از رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های چین به زبان انگلیسی ارائه می شود به همین دلیل برای تحصیل در چین ارائه مدرک زبان انگلیسی ضروری می باشد.

در سال 2012 میلادی چین در جایگاه پنجمین کشور مورد علاقه دانشجویان امریکایی قرار داشته است. در مقابل دانشجویان چینی بزرگترین جامعه دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در امریکا را تشکیل میدهند. وبسایت China.org.cn  یکی از منابع رسمی این کشور اعلام کرده که فقط در سال تحصیلی 2012 نزدیک به 320،000 دانشجو بین المللی چین را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اند. این رقم  رشد55،000  هزار نفری را نسبت به سال 2010  نشان میدهد.

دولت چین در نظر دارد این عدد را تا سال 2020 به حدود 500،000 هزار نفر یعنی نزدیک به نیم میلیون دانشجو بین الملی در سال برساند. از این رو برای دستیابی به این هدف اقدام به تخصیص بورسیه های متنوع تحصیلی به  50،000دانشجوی بین المللی تا سال  2015 کرده است..

 

شرایط تحصیل در چین

 

از دیگر مزایای تحصیل و  اعزام دانشجو به چین امکان تحصیل در دانشگاه هایی با رنک جهانی بسیار بالا است .به طوری که این دانشگاه ها مقصد بسیاری از دانشجویان کشورهای دیگر از جمله دانشجویان امریکاییست. دیگر نکته مثبت تحصیل درچین آن است که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در تمام مقاطع این کشور و در اکثر رشته ها فراهم است و همین مسئله سبب شده عده ی زیادی با مراجعه به موسسات اعزام دانشجو این کشور را جهت ادامه ی تحصیل و یا دریافت اقامت تحصیلی چین انتخاب کنند . البته شایان ذکر است افرادی که قصد مهاجرت به چین از طریق تحصیل را دارند، امکان اخذ اقامت چین بعد از تحصیل با شرایط خاصی و کمی دشوار امکان پذیر است.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین و همچنین رشته هایی مثل داروسازی دارای شرایط بسیار مناسبی است، در این کشور تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی تدریس می شود و امکان شروع تحصیل بدون گذراندن دوره کالج مثل پادتفک در روسیه و همچنین آزمون ورودی وجود ندارد. و همین مسئله سبب شده، اخیراً تقاضا برای تحصیل رشته های علوم پزشکی در چین افزایش چشمگیری پیدا کند، هزینه زندگی و شهریه مقرون به صرفه و ارزان پزشکی در چین از دیگر مزایای تحصیل این رشته ها در چین می باشد، موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی مستقیم از موسسه در چین امکان پذیرش و اخذ ویزا را برای متقاضیان تسهیل نموده است.

 

مزایای تجصیل در چین

 

تحصیل در چین این مزیت را دارد که فرد می تواند با هزینه ای مناسب در کشوری پهناور و مدرن که لقب دومین قدرت اقتصادی جهان را در اختیار دارد به تحصیل و زندگی بپردازد. دانشگاه های چین در فهرست بهترین و ارزانترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند. این کشور یکی از سریع ترین میزان رشدهای اقتصادی را به خود اختصاص داده است. برترین شرکت و کارخانه های جهان دارای دفتر و نمایندگی در کشور چین هستند و این امر موجب شده است بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های چین فراهم شود.

این دومین قطب صنعتی دنیا چند سالی هست که در صدد جذب دانشجویان تحصیل در خارج از کشور خارجی می باشد لذا با ارائه رشته های متنوع به زبانان انگلیسی و اعطای بورس های مختلف سعی در جذب دانشجویان مستعد آسیائی و حتی دیگر کشورها نموده است.

کشور چین با جمعیتی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون نفر پرجمعیت ترین کشور جهان و در عین حال سومین کشور بزرگ جهان است. مساحت کشور چین در حدود نه میایون و ششصد هزار کیلومتر مربع است که دارای مرزهای دریایی و زمینی بسیار است. نژاد اکثریت مردم کشور چین زرد و بعد از آن مغولها , تبتی ها و ترک ها هستند. زبان مردم این کشور زبان ماندارین است. از میان ادیان رایج این کشور , مذهب کنفسیوس , بودایی , تائوئیسم و اسلام بیشترین پیروان را دارند.

 

تحصیل در چین رشته پزشکی

 

برای تحصیل رشته پزشکی در چین و از جمله شرایط اعزام دانشجو پزشکی به چین ؛ فرد باید دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در رشته تجربی یا ریاضی باشد تا بتواند جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی چین اقدام کند. هزینه تحصیل رشته پزشکی در چین چیزی در حدود 4000 تا 7000 دلار در سال متغیر میباشد و طول دوره تحصیل 6 سال است. زبان تحصیل در اکثر دانشگاه ها در دو سال اول به زبان انگلیسی است و برخی دانشگاه 4 سال اول را به زبان انگلیسی تدریس میکنند. در سال آخر تحصیل به دلیل اینکه بیشتر دروس در زمینه کار با بیماران است دانشجو باید به زبان چینی به تحصیل بپردازد. رشته دندانپزشکی در کشور چین به زبان چینی تدریس میشود. فارغ التحصیلان رشته MBBS و DBS آمادگی کافی دارند تا در آزمون های بین المللی پزشکی شرکت کنند.

به طور کلی فرد می تواند تمامی در تمامی رشته ها زبان چینی را به عنوان زبان تحصیل خود انتخاب نماید در این صورت باید ابتدا به خواندن زبان چینی بپردازد و پس از قبولی در آزمون به دانشگاه وارد می شود. مزیت تحصیل به زبان چینی آن است که فرد شهریه کمتری پرداخت میکند در عین حال برای یافتن کار و کسب اقامت بسیار موثر است.

 

اخذ بورسیه تحصیلی در چین

 

کشور چین به دلایل متعدد علاقه مند به جذب دانشجویان خارجی است. در این راستا علاوه بر ارائه رشته های مختلف به زبان انگلیسی بورس های متنوعی را برای دانشجویان مستعد کشورهای مختلف در نظر گرفته است. موسسه حقوقی توسعه گران مهر در شیراز با بهره گیری از کادر وکلای مجرب شما را در دریافت این بورسیه ها راهنمایی و هدایت مینماید تا امکان تحصیل در چین و در بهترین شرایط برای شما فراهم شود. جهت اطلاع از شرایط اخذ بورسیه ی تحصیلی چین و اخذ پذیرش از دانشگاه های چین همراه با بورسیه می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

با دریافت این بورس ها فرد تا حد زیادی از پرداخت شهریه معاف خواهد شد و اگر شخص متقاضی دارای نمره زبان آیلتس یا تافل,سابقه کار و رزومه پژوهشی قوی باشد این شانس را دارد که کلیه هزینه هایش مشمول بورسیه شود. سن مناسب برای دریافت بورسیه های کشور چین در مقطع ارشد 35 سال و در مقطع دکتری 40 سال است.

هزینه زندگی در کشور چین در شهرهای پکن و شانگهای گرانتر از دیگر شهرهاست. به طور متوسط میتوان گفت هزینه زندگی ماهیانه 500 دلار است که شامل هزینه خوابگاه,خورد و خوراک و دیگر هزینه های یک دانشجو است. ضمن آنکه دانشجو در کشور چین اجازه کار پاره وقت دارد.

شرایط سنی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های چین مختلف بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است به طور کلی میتوان گفت برای متقاضیان مقطع کارشناسی تا سن 25 سال,برای متقاضیان کارشناسی ارشد تا سن 35 سال و برای متقاضیان مقطع دکتری تا سن 40 سال میتوان اقدام به پذیرش و اخذ ویزا نمود.

در حالت کلی تحصیل در چین جهت مطالعه رشته های خاص و همچنین تحصیل دکترا همراه با بورسیه بسیار پرطرفدار است، شایان ذکر است، تحصیل در چین می تواند برای افراد تجربه ی بسیار موفقی باشد برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل رایگان در چین ،هزینه تحصیل در چین ، شهریه های دانشگاهی در چین با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی