Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

تحلیل کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 شامل درصد های اکتسابی داوطلب در هر درس، رتبه کشوری، تراز نمره در زیر گروه ها،رتبه در سهمیه، تاثیر مثبت سوابق، رتبه منطقه، رتبه آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری، تراز قبولی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اطلاعات ثبت نامی داوطلب می باشد که همانند عکس زیر نمونه کارنامه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار داده ایم.

کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

زمان و تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری 98 دهه دوم مرداد ماه می باشد، سال گذشته دهم مرداد ماه اعلام شده است از این رو امسال بر اساس اطلاع رسانی سایت sanjesh.org با تاخیر نسبت به پارسال در دهه دوم مرداد ماه سال نتایج کنکور سراسری 98 اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان سایت انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که سایت اعلام نتایج کدام است و چگونه وارد سایت اعلام نتیجه کنکور شویم و در مرحله اول کارنامه و رتبه خود را مشاهده کنیم؟

در پاسخ تنها سایت اعلام نتایج کارنامه کنکور سراسری 98 سایت sanjesh.org می باشد که با ورود به آن و کلیک بر روی قسمت سراسری و مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری می توانید با استفاده از روش های زیر نتایج اولیه کنکور خود را مشاهده نمایید.

اقدامات لازم قبل از دریافت نتایج کنکور سراسری 98

داوطلبان و متقاظیان کنکور سراسری 98 باید بدانند در مرحله اول خونسردی خود را حفظ کنید، رتبه ها هر سال با میانگین سختی محاسبه شده و ظرفیت دانشگاهها افزایش یافته و در بدترین حالت و رتبه کارنامه کنکور 98 می توان یا با بهترین نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و یا در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ثبت نام نمود و وارد دانشگاه شد.

توصیه می شود: برای مشاهده نتایج کنکور نهایی و کارنامه کنکور 98 خود، تحلیل کارنامه نتایج کنکور سراسری 1398، انتخاب رشته تخصصی رایگان و حضوری تمامی رشته ها، حداقل رتبه قبولی تمامی رشته ها، مشاوره رشته های بدون کنکور و معرفی آنها و .. می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری ۹۸ به سه روس می باشد و بعد از ورود به سایت اعلام نتایج کنکور 98 که در بالا توضیح دادیم شما می توانید به 3 روش زیر نتایج خود را مشاهده نمایید:

  1. شماره داوطلبی * شماره شناسنامه * تاریخ تولد * کد امنیتی
  2. شماره پرونده * شماره شناسنامه * شماره سریال * کد امنیتی
  3. شماره سریال * کد رهگیری * شماره شناسنامه * کد امنیتی

برای مشاهده اعلام نتایج کنکور 98 سراسری حداقل شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری 98 لازم می باشد که بتوان نتایج خود را مشاهده نمود در زیر برای داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را گم کرده اند زمان ثبت نام و برگزاری کنکور توصیه می شود ادامه مقاله را مطالعه نمایند.

برای اطلاع از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98 کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی