Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

بر اساس اطلاعیه سایت سازمان سنجش کشور مهلت انتخاب رشته ارشد 98 دانشگاه های سراسری نوبت روزانه و دوم - پیام نور و غیر انتفاعی تا 23 تبر ماه تمدید شد و همچنین اصلاحیه دفترچه و رشته های جدید (افزایش ظرفیت) اعلام شدند که در ادامه با آن پرداخته ایم.

توصیه می شود: برای انتخاب رشتهتخصصی بر اساس رتبه و دانشگاه، مشاوره انتخاب دوره تحصیلی، معرفی رشته های بدون کنکور و جدید ارائه شده و .. می توانید با مشاوران ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

دریافت اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

امروز 23 تیر ماه 98 اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 منتشر شد داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب رشته و اولویت بندی، شرایط و لیست رشته های کارشناسی ارشد، شرایط آزمون های عملی رشته موسیقی و حتی رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت9 تماس حاصل نمایند و برای دانلود دفترچه ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 98

انتخاب رشته در آزمون و کنکور سراسری یکی از اصولی ترین و مهم ترین مراحل پذیرش در بزرگترین ماراتن های علمی می باشد، در اینجا سعی بر این داریم پاسخ سوالات بالا را  که سوالات داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشند به طور مفید پاسخ داده و داوطلبان برای انتخاب رشته خود می توانند با مشاورین مجرب درخت دانش تماس حاصل بفرمایند.

آزمون کارشنسی ارشد بدلیل جاری شدن سیل در فروردین ماه سال 98 در بعضی از مناطق کشور با تاخیر اجرا و زمان برگزاری ازمون 23و24 خرداد ماه می باشد. نکته جالب توجه این است که سالهای پیش معمولا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خرداد و تیرماه انجام می شد که متاسفانه امسال این انتخاب رشته بر اساس برنامه ریزی معین نمی باشد و همچنین طبق اطلاعات سازمان سنجش احتمالا با تاخیر یک ماهه نتایج اولیه منتشر و انتخاب رشته امکان پذیر باشد.

داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 می توانند برای دریافت اطلاعات دقیق از طریق کانال تلگرام درخت دانش به روزترین خبرهای آموزشی را نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 دریافت نمایند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 سراسری با دانشگاه آزاد در دو تایم متفاوت انجام خواهد شد که داوطلبان می توانند برای برای دریافت دقیق اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

سال تحصیلی 98 بدلیل حوادث، اتفاقات اخیر و نداشتن تمرکز کافی برای داوطلبان و متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته در خردادماه انجام نخواهد شد و معمولا زمان آزمون کارشناسی ارشد 98 را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

داوطلبان و متقاضیان توجه داشته باشند قبل از انتخاب رشته، با دانلود کردن دفترچه در لینک زیر اطلاعات کامل و کد رشته ها را مشاهده نموده و انتخاب های خود را همزمان با وارد کردن اطلاعات انجام ندهند. دانلود دفترچه انتخاب رشته را فقط در سایت های معتبر دریافت نمایید. داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای دانلود دفترچه انتخاب رشته و همچنین مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 و تعیین اولویت ها می توانند با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

داوطلبان و متقاضیان بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 که در مرداد ماه انجام می شود می توانند نسبت به مواد امتحانی آزمون رشته اصلی و شناور خود را به ترتیب اولویت انتخاب نموده و منتظر اعلام نتایج آن باشند.

کارشناسی ارشد 98 و شرایط انتخاب رشته آن نسبت به پذیرش در دانشگاه متفاوت می باشد یعنی اینکه دانشگاه آزاد و سراسری جداگانه انتخاب رشته انجام خواهد شد و داوطلبان نسبت به نمره و تراز کسب شده و کارنامه قبولی خود می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انجام دادن انتخاب رشته کار مشکلی نیست اما اولویت بندی دانشگاه ها و انتخاب ها مهم ترین مرحله یک انتخاب رشته می باشد. مشاورین مجرب درخت دانش در تممی مراحل انتخاب رشته همراه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره 9099072943 و بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت سوالات خود را و انتخاب رشته خود را بدون نیاز به حضور در محل انجام دهید و در صورت تمایل به مشاوره حضوری می توانید از طریق شماره تلگرام 09332366301 ساعت و تایم خود را برای مشاوره حضوری رزرو نمایید.

انتخاب رشته خود را به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی