Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

تکمیل ظرفیت پرستاری

تکمیل ظرفیت پرستاری



بدانیم تکمیل ظرفیت چیست؟
تکمیل ظرفیت در چه رشته هایی پذیرش خواهند کرد؟
شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت چگونه می باشد؟
با توجه به شرایط انتخاب رشته کنکور سال 96 میزان تکمیل ظرفیت افزایش یا کاهش خواهد داشت؟
تکمیل ظرفیت پرستاری در حالت ذخیره پذیرفته خواهند شد؟
و .....

قبل از اینکه در باب موضوع تکمیل ظرفیت پرستاری حرف بزنیم لازم است:

تکمیل ظرفیت چیست؟

همیشه سوال برای دوستان عزیز پیش می آید که تکمیل ظرفیت چیست و چونه می توانیمم برا ثبت نام آن اقدام نماییم.

تکمیل ظرفیت سراسری 96 برای داوطلبانی است که در کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند و برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شده است. نتایج تکمیل ظرفیت سراسری  برای تمامی داوطلبانی که در کنکور قبول شده اند امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت را فراهم کرده و داوطلبانی که چه در رشته ای قبول شده اند و چه نشده اند میتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند ، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت ، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند.

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

برای آشنایی با نحوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ لازم است بگوییم که دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شامل شامل رشته ها و اطلاعات دانشگاهی است که قرار است در تکمیل ظرفیت دانشجو بپذیرد. داوطلبان بایستی برای آشنایی بیشتر با لیست رشته محل ها حتما دفترچه را دانلود کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با توجه به اطلاعات دفترچه می توانند از لیست رشته های ارائه شده در گروه های آزمایشی انسانی ، تجربی ، ریاضی ، زبان و هنر اطلاع داشته باشند. لازم به ذکر است که لیست رشته های ارائه شده در دفترچه در هر سال متفاوت می باشد.

زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۱۳۹۶ در روز 30 آبان مشخص خواهد شد. ولی متقاضیان علاقه مند میتوانند با برقراری تماس تلفنی با مشاوران درخت دانش از زمان دقیق آن مطلع شوند.به یاد داشته باشید که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۹۶ فرصت مهمی است ونباید به راحتی از کنار آن گذشت.همچنین میتوانید از مشاوران درخت دانش درخواست انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تخصصی کنید.

تکمیل ظرفیت رشته پرستاری

در انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96 بدلیل قبولی در حالت ذخیره تعداد زیادی از داوطلبان پذیرفته شده سردرگم مانده و برای تکمیل ظرفیت دوباره ثبت نام خواهند کرد. رشته پرستاری واحدهای دانشگای بیشترین آمار پذیرش در حالت ذخیره را دارا می باشند. 

یکی از رشته هایی که برای تکمیل ظرفیت اقدام خواهند کرد پرستاری و رشته های پیراپزشکی و حتی پزشکی های مازاد طرفیت خواهد بود، پس با انتخاب رشته خود در حالت تکمیل ظرفیت می توانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش 

با توجه به اینکه شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت را مورد بحث و گفتگو قرار دادیم در اینجا لازم است این مطلب را بیان کنیم که تکمیل ظرفیت در رشته ی پرستاری و رشته های پیراپزشکی باید با دقت بالا انجام گیرد در صورت کوچکترین اشتباهی در انتخاب رشته خود باعث چند سال تلاش به هدر رفته خواهد شد.
البته دوستان عزیز با برنامه ریزی درسی خود برای کنکور 97 و همچنین ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد می توانند دغدغه های ذهنی خود را از طرف ثبت نام تکمیل ظرفیت اسوده کنند.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی