Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

تکمیل ظرفیت سراسری 

هرساله به دلیل آن که برخی از داوطلبان کنکور در مرحله انتخاب رشته دچار مشکل شده اند و یا از انتخاب رشته خود راضی نبودند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  انجام می شود که این فرصتی است که داوطلبان بار دیگر به منظور تصحیح ، تصمیم به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری96 می گیرند. حائز اهمیت است که آن دسته از داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند هم می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شرکت کنند.همچنین برخی از داوطلبان  که در دانشگاه پذیرفته شده اند اما از دانشگاه و رشته خود رضایت ندارند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور 96 شرکت کنند و لازم به ذکر است که اگر تکمیل ظرفیت شما پذیرفته نشد مشکلی پیش نخواهد آمد و داوطلبان می توانند در رشته پذیرفته شده خود تحصیل کنند. تکمیل ظرفیت  سراسری 96 برای آنهایی که در رشته تجربی آزمون داده اند جالب توجه نبود اما برای داوطلبان رشته هایتکمیل ظرفیت کنکور  انسانی ، هنر ، زبان و ریاضی به دلیل تنوع در رشته های معرفی شده خبر بسیار خوبی بوده است.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 طبق اطلاعیه سازمان سنجش از 23 آبان آغاز شده و تا 2 آذر ادامه خواهد داشت  و کلیه دانشگاه هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 نتوانستند تکمیل ظرفیت سراسری  خود را تکمیل کنند می تواند اعلام نیاز کنند. از آنجایی که زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در پاییز همزمان با شروع سال تحصیلی می باشد هر ساله داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کرده اند در بهمن ماه شروع به تحصیل می کنند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

داوطلبان بایستی منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام رشته محل های اعلام شده تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 باشند.

بعد از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان مانند انتخاب رشته کنکور سراسری 96  هر رشته محل دارای یک کد خواهد بود.

قابل توجه است که در سال گذشته داوطلبان حق 50 انتخاب رشته را داشتند بعد از انتخاب رشته های مورد علاقه بایستی لیست رشته های انتخابی در تکمیل ظرفیت کنکور 96 را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

نکته ی مهم در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

یکی از نکات مهمی که داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور 96 باید به آن توجه کنند این است که بعد از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اگر در دانشگاه های روزانه پذیرش شوند و به هر دلیلی در رشته خود ادامه تحصیل ندهند حق شرکت در کنکور سراسری 97 از آنها گرفته خواهد شد اما حق شرکت در کنکور آزاد سال آینده برای آنها محفوظ خواهد بود.به عبارتی دیگر اگر شما در انتخاب رشته اصلی در رشته ای قبول شده اید و در حال تحصیل هستید و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت هم شرکت کرده اید و قبولی جدیدی کسب کرده اید موظف به شرکت در رشته و دانشگاه جدید هستید ، بنابراین دقت کنید که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری فقط رشته های مورد علاقه ای را انتخاب کنید که از شرکت در آنها اطمینان دارید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، زمان تکمیل ظرفیت کنکور96، شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96، وهمچنینبرنامه ریزی تحصیلی کنکور سراسری و...

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
مشاور

نظرات (۱)

0/8590026---------
یک خبر خوش برای تو دارم چون که بهترین فایل ها رو آماده کردیم
شنیدم دونبال فایلی بودی که پیدا نکردی
نگران نباش برو به وبسایت یکتا فایل پیدا می کنی
http://yektafile.ir
دانلود رایگان نرم افزار های کمیاب برای موبایل و کامپیوتر
دانلود رایگان فایل دانشگاهی و دانش آموزی
دانلود رایگان آموزش ها
توجه کن فقط به مدت یک هفته فایل ها رایگان هستند دیر نشده برو به وبسایت یکتا فایل
حتما این را بخوانید
سایت ها و وبلاک های ایرانی مطالبی که در سایت قرار می دهند یا کپی شده سایت های دیگه هستند یا اینکه جوک وچیستان قرار می دهند اگه می خواهید یک سایت متفاوت رو ببینید به وبسایت یکتا فایل بیایید تمامی فایل های یکتا فایل اختصاص یکتا فایل هستند
http://yektafile.ir
--------6/271962

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی