Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 97

دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، هر ساله به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می کند پذیرش دانشجوی بدون کنکور تنها از طریق ثبت نام اینترنتی و بدون توجه به معدل صورت می گیرد. در این جا دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 97 در دوره های کاردانی ودفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکوردانشگاه آزاد مهر ماه برای برخی از رشته ها دانشجو می پذیرد این دوره به دو دوره پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و ویژگی های خاص خود را دارند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97

منظور ازنحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد مهر 97 همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد.در شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، درمهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه شرکت کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد برای کارشناسی ناپیوسته 97-98

مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 نیز مانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. برای این کار کافیست یک کارت اعتباری خریداری کرده و اطلاعات خود به همراه رشته محل انتخابی را وارد سامانه ثبت نام کنند و در پایان کار رسید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دریافت کرده و منتظرزمان اعلام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد توسط دانشگاه بمانند.

دوره کارشناسی ناپیوسته 97

دوره کارشناسی ناپیوسته برای آن دسته از داوطلبانی است که دارای مدرک کاردانی می باشند و قصد ادامه تحصیل دارند. داوطلبان می توانند با ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته خود و در دانشگاه مورد علاقع نسبت به ادامه تحصیل خود اقدام نمایند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته مهر ماه 97

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 می توانید بر روی لینک رشته های دانشگاه مورد نظر کلیک نمایید.

دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مهر ماه 97 می باشند برای اطلاع از رشته های بدون کنکور واحدهای دانشگاهی تهران می توانند بر روی لینک رشته های بدون کنکور دانشگاه مورد نظر کلیک بفرمایند.و یا با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی