Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن 99-98 از کی شروع خواهد شد؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 امسال بر خلاف سال های گذشته بیشتر از 85 % درصد رشته ها را شامل شده است و این خبر خوب برای کسانی است که بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 از رتبه خود راضی نیستند و می خواهند وارد رشته دلخواه خود در دانشگاه شوند.

ما در این مقاله همانند مقاله پربازدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 بهترین و تاپ ترین رشته های بدون آزمون آزاد را معرفی کرده و همچنین مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس معدل و شانس قبولی در رشته های پرطرفدار بدون کنکور را توضیح خواهیم داد لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

سوالات متداول بدون آزمون 

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا نیمسال دوم 98-99 معمولا نیمه دوم آذر ماه یا نیمه اول دی ماه آغاز خواهد شد و تا آخر بهمن ماه 98-99 ادامه خواهد داشت که برای اطلاع دقیق از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن می توانید عضو کانال های اطلاع رسانی مشاوره تحصیلی درخت دانش باشید تا به محض انتشار دفترچه با خبر شوید.

ثبت نام بهمن ماه دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 چگونه است؟

در جواب سوال پرتکرار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی است؟ باید گفت که بر اساس معدل و سوابق تحصیلی دیپلم می باشد . ملاک اصلی قبولی در رشته و دانشگاه مورد دلخواه معدل متقاضی می باشد و شرایط ورود به هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته ها را در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما توصیه جدی به داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98 این است که:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون آزمون را برای نیمسال دوم بشناسید، از بازارکار آنها و سطح دانشگاه ها اطلاعات کافی دریافت نمایید، رشته ای را انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید! برای اطلاع از لیست کامل رشته ها، بازارکار، محیط آنها و لیست دانشگاه های با سطح علمی بالا و ...، اطلاع از با چه معدلی چه رشته ای، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت تلفنی و حضوری با کمترین هزینه با مشاوران مجرب ما، خرید کارت اعتباری، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 و  ... می توانید با کارشناسان بدون کنکور ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید

لیست رشته های تاپ ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم کدامند؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  1. رشته های پزشکی بدون کنکور
  2. رشته حقوق بدون کنکور
  3. رشته میکروبیولوژی بدون کنکور
  4. رشته بازیگری بدون کنکور
  5. مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
  6. رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟

توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

امسال ثبت نام بدون کنکور بهمن نیمسال دوم 98-99 پذیرش رشته های پرطرفدار که لیست ( سری اول تا سوم )کامل آنها را در مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آورده ایم فقط و تنها یک دانشگاه ارائه داده است و تعداد شرکت کنندگان در آن رشته بالا و امکان قبولی با معدل متوسط پایین و ما شاهد 25% مردودی در سال های گذشته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده ایم.

توصیه اول

برای انجام تمامی مراحل انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد، با چه معدلی چه رشته ای در دانشگاه آزاد؟ نحوه ثبت نام و انتخاب رشته، معرفی رشته ها و بازار کار آنها، مشاوره انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی دانشگاه و موقعیت مکانی هرکدام در سراسر کشور به صورت تلفی و حضوری می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توصیه دوم

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها و مقاطع، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معدل، جدول تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98، رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی و ... تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد شامل دو مقطع می باشد؟

  1. کارشناسی پیوسته
  2. کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 98

ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد امسال شامل 85% رشته ها می شود و تمامی رشته ها را ما بدون آزمون پذیرش داریم، در جواب سوال چه کسانی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند باید گفت؟

از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته تمامی داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام ترمی واحدی، دیپلم نظام جدید دوازدهمی، دارای مدرک کاردانی و کارشناسی می توانند در این مقطع ثبت نام بدون کنکور انجام دهند و شرط تجانس رشته ای نیز طبق جدول زیر می باشد که بر اساس نوع دیپلم و معدل شانس قبولی مشخص خواهد شد لطفا تا انتهای مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 99-98 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال بهمن 98

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی نیمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 98 بودند که امروز لینک انتخاب رشته و ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

توصیه می شود: برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98، انتخاب بدون محدودیت رشته ای، دریافت کد های رشته کاردانی و دانشگاهی، انجام تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مهر ماه، توضیح شرایط و معدل لازم برای قبولی در هر کدام از رشته ها، در چه رشته هایی تجانس داریم و .. می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی ترم بهمن 98-99 چگونه است؟

ملاک اصلی گزینش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98 ورودی مهر ماه معدل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردان به کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی