Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 شامل چه کسانی نمی شود؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 98 ترم بهمن نیمسال دوم شامل افرادی که دو بار در دانشگاه انصراف داده باشند و همچنین برای داوطلبان مشمولا نظام وظیفه تاریخ معافیت تحصیل یآنها پایان رسیده باشد نخواهد شد و شرایط ویژه ای را برای این افراد قرار داده اند و شامل تمام افرادی که دارای مدارک:

  • دیپلم نظام قدیم
  • دیپلم نظام جدید 3-3-6
  • پیش دانشگاهی
  • کاردانی پیوسته
  • کارشناسی پیوسته

تمامی دارندگان این مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می توانند بنا به مدرک و مقطع و رشته دلخواه در بین 4 مقطع و 5 زیر گروه مشخص شده بر اساس شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 ثبت نام نمایند برای اطلاع از شرایط ورود، با چه معدلی چه رشته ای، نحوه و سایت ثبت نام و جدول سوابق تحصیلی که تاثیر زیادی در قبولی خواهد داشت تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن 98-99 مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

چه کسانی می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم 98 شرکت کنند؟

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی نیمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 98 بودند که امروز لینک انتخاب رشته و ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

توصیه می شود: برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98، انتخاب بدون محدودیت رشته ای، دریافت کد های رشته کاردانی و دانشگاهی، انجام تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مهر ماه، توضیح شرایط و معدل لازم برای قبولی در هر کدام از رشته ها، در چه رشته هایی تجانس داریم و .. می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی ترم بهمن 98-99 چگونه است؟

ملاک اصلی گزینش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98 ورودی مهر ماه معدل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردان به کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

چه کسانی می توانند ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم نیمسال دوم 98-99 شرکت کنند؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه می شود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

چه کسانی می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد نیمسال دوم 98-99 شرکت کنند؟

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی