Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن 98-99

ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی همانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 بر اساس معدل کتبی و کل دیپلم و رشته های متنوع می باشد که شرایط ورود به هر کدام از رشته ها متفاوت می باشد، زمان ثبت نام معمولا در اوایل بهمن ماه می باشد و نکته مهم در ثبت نام رشته های بدون آزمون علمی کاربردی تجانس رشاته ها می باشد که دارای اولویت قبولی می باشد و تا حدی تعیین کننده قبولی دانش آموز در گرایش مورد علاقه خود می باشد که ئتوصیه می شود.

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها بر اساس معدل، لیست کامل رشته ها، موقعیت دانشگاه ها و سطح علمی متفاوت آنها، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت حضوری و تلفنی و .. می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره کیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

با مشاوران درخت دانش علمی شو کاربردی شو

تاریخچه دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نیمه دولتی است و زیر نظر وزارت علوم, تحقیقات و فناوری اداره میشود. تاسیس  دانشگاه جامع علمی کاربردی  در سال 1370 به تصویب رسید. امروزه بیش از 1000 مرکز آموزشی در سطح کشور دارد. این دانشگاه با هدف افزایش سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای دانش آموختگان مراکز آموزشی که فاقد تجربه ی اجرایی میباشند تاسیس شده است. این دانشگاه بهترین گزینه برای شاغلینی است که قصد ادامه تحصیل داشته و همچنین افرادی که نمی توانند به صورت تمام وقت در طول هفته در کلاس حاضر شوند.

از دیگر مزیت های این دانشگاه که باعث افزایش آمار متقاضیان ورود به آن می شود می توان به شهریه ی پایین(پیش بینی می شود شهریه هرترم دوره کاردانی این دانشگاه ها زیر یک میلیون تومان باشد), تنوع رشته ها و تعداد زیاد مراکز آن در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ اشاره نمود.دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور در دو نوبت دانشجو می پذیرد.

دانشگاه علمی کاربردی از پیشتازان حذف کنکور است و هرساله در دونوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور می نماید. پذیرش بدون کنکور راه را برای متقاضیان ورود به دانشگاه آسان نموده و سد عظیم کنکور را از میان برداشته است. در پذیرش بدون کنکور معدل دیپلم ملاک پذیرش خواهد بود و حتی زمانی که داوطلب در جلسه ی کنکور حاضر نبوده نیز می تواند وارد دانشگاه شود.

اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 98

بر اساس اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش مبنی بر پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه این نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی بهمن سال 98 در تعداد زیادی از رشته ها پذیرش انجام می شود.

شرایط اختصاصی و عمومی برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

گزینش دانشجو در هر یک از  رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه  معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های /ازاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه های علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

تحویل مدارک اصلی در زمان پذیرش ضروری می باشد، برای دریافت مدارک لازم، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

شرایط ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی

از شرایط پذیرش در دوره کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی داشتن مدرک دبپلم معتبر می باشد. و داوطلب با هر مدرک دیپلم در یکی از شاخه های تحصیلی می تواند در دوره های علمی کاربردی کاردانی بدون کنکور شرکت کند و لزومی بر مرتبط بودم نوع دیپلم و رشته انتخابی نمی باشد. و از شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دارا بودن مدرک کاردانی در هر رشته ای میباشد. یعنی در پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیز لزومی بر ارتباط بین رشته کاردانی و کارشناسی نیست.

معدل خاصی به عنوان ملاک قبولی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشخص نشده است و در مقایسه ی معدل داوطلبین متقاضی در هر رشته و دانشگاه با یکدیگر پذیرش داوطلب با معدل بهتر انجام می پذیرد. البته باید توجه داشت که فقط صرف معدل ملاک پذیرش نخواهد بود و برای داوطلبانی که مدرک آن ها مرتبط با رشته ی انتخابی باشد اولویت هایی در نظر گرفته شده است. همچنین در ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم سهمیه های آزاد, شاغلین, رزمندگان و ایثارگران, خانواده شهدا و سهمیه ی بومی گزینی وجود دارد.

تبصره زمان فارغ التحصیلان

دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 30/11/97 فارغ التحصیل شده اند می توانند برای ثبت نام با خرید کارت اعتباری با مبلغ 22000 تومان اقدام نمایند.

تذکرات مهم ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی نیمسال دوم 98

مواردی که باید حتما صادقانه و صحیح تکمیل شود.

مسئولییت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده داوطلب خواهد بود.

مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نمی باشد، بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات نهایت دقت را انجام دهد.

داوطلب باید از تمامی صفحات ثبت نام خود پرینت و فایل پی دی اف را تهیه نماید که این موضوع توسط مشاورین درخت دانش کامل انجام می گیرد.

به داوطلبان توصی می شود در انتخاب کدرشته های خود دقت لازم را مبذول نمایند چون تغییر و جابه جایی امکان پذیر نمی باشد

 زمان ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی نیمسال دوم 98-99

در سال تحصیلی 97 ثبت نام در بهمن ماه انجام شد و سال تحصیلی 98 به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام در کانال اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. داوطلبان می توانند در نیمه دوم دی ماه 97 برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم، در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
مشاور

نظرات (۱)

سلام زبان جزگروه آزمایشی شناوراست یااصلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی