Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی حرفه ای ناپیوسته پذیرش دوره مهندسی فناوری آغاز شده و تا 10 شهریور ماه 98 روز یک شنبه ادامه خواهد داشت، و داوطلبان می توانند نسب به انتخاب رشته خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

توصیه می شود برای اطلاع از رشته های مرتبط و لیست رشته های بدون کنکور این دوره، شرایط و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها، انتخاب رشته حضوری و تلفنی (تلگرام) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) در تماس باشید و یا برای دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای 98 کلیک نمایید.

روش گزینش دانشجو در دوره کارشناسی حرف های فناوری علمی کاربردی بدون کنکور 98

گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 دوره مهندسی فناوری

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی نیمسال اول 98

امروز دوشنبه 28 مرداد ماه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 آغاز و تا دوشنبه 4 شهریور ماه 98 ادامه دارد توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و همچنین شرایط ورود و دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 98

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه 98 منتشر شد

داوطلبان واجد شرایط برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهر ماه می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی