Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد به دو صورت انجام می گیرد : 1- ثبت نام با آزمون 2- ثبت نام بدون آزمون. در ثبت نام با آزمون داوطلبان در آزمون سراسری شرکت می کنند و در انتخاب رشته کنکور ، رشته های دانشگاه آزاد را انتخاب می نمایند. در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور متقاضیان بدون شرکت در آزمون سراسری می توانند در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل خود را ادامه دهند. نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بدین صورت می باشد که در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت سنجش دانشگاه آزاد کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند و پس از آن رشته مورد نظر خود را با توجه به ظرفیت آن انتخاب نمایند. بعد از این مرحله و اتمام فرایند ثبت نام اینترنتی در مهلت مشخصی که دانشگاه آزاد تعیین می کند داوطلبان باید نسبت به ثبت نام حضوری خود اقدام نمایند. در این مرحله لازم است داوطلب با مراجعه حضوری در واحد دانشگاهی مورد تقاضا مدارک مورد نیاز را برای اتمام ثبت نام ارائه نماید. در ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور داوطلب می بایست رسید ثبت نام اینترنتی را با دیگر مدارک مورد نیاز ثبت نام ارائه نماید. حضور داوطلب در این مرحله در واحد مورد تقاضا الزامی می باشد و عدم حضور متقاضیان در هنگام ثبت نام حضوری به منزله انصراف آنها از ثبت نام تلقی خواهد شد. به صورت خلاصه می توان گفت که مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل مرحله ثبت نام اینترنتی و انتخاب رشته و مرحله ثبت نام حضوری می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور دارای چه رشته هایی است؟

باید گفت که تمامی رشته های غیر پزشکی مانند رشته های مهندسی در ریاضی و رشته های مهم و پر طرفدار انسانی و رشته های زبان و هنر ، در دانشگاه بدون کنکور آزاد ارائه داده شده اند. (البته تعداد بسیار محدودی در لیست رشته های بدون کنکور قرار نگرفته اند). ولی رشته های پزشکی مانند دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، پرستاری، هوشبری، فیزیوتراپی و …در لیست دانشگاه آزاد بدون کنکور جایی ندارند. برای آگاهی بیشتر درباره لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور معدل دیپلم متقاضیان مورد ارزیابی قرار نمی گیرد. ثبت نام برای دو نوبت مهر و بهمن انجام می گیرد. زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای نوبت مهر از اواسط مرداد شروع می شود و ثبت نام دوره بهمن از اواخر آبان شروع می شود. رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می گردند. مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای نوبت مهر از اواسط مرداد تا اوایل مهر ماه می باشد. هر داوطلب در انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور تنها یک کد رشته محل را می تواند انتخاب کند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی