Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 ؟

شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول مهرماه 97 ؟

معرفی لیست رشته های بدون کنکور مهرماه ۹۷ دانشگاه های آزاد تهران و شهرستان ها ؟

تاثیر سوابق تحصیلی ( معدل کتبی ) در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 ؟

درصد اعمال سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور به چه معناست؟

سوال مهم: برای ثبت نام کارشناسی پیوسته پذیرش داوطلبان بر اساس کدام معدل است ؟

جدول تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور نیمسال اول ۹۷ کدام است ؟

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ناپیوسته با محدودیت رشته (تجانس رشته ها) هم انجام می شود ؟

بیشترین نوع سوال: آیا ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته حتما باید رشته انتخابی مرتبط با رشته دیپلم باشد؟

آیا در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 97 داریم ؟

نحوه و مراحل ثبت نام اینترنتی و ده مرحله ای بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ به چه صورتی می باشد ؟

شرایط لازم برای ورود بدون کنکور به دانشگاه هنر تهران پذیرش تمامی رشته های هنر ؟

و ... ؟؟؟؟؟؟

در این مقاله سعی داریم تعدادی از سوالات متقاضیان و داوطلبانی بدون کنکور 97 که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفتند را برای دوستان عزیز پاسخ دهیم،

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی آزاد ۹۷

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام می گیرد.

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت بدون کنکور انجام دهند،

سوابق تحصیلی نقش بسزایی در قبولی داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پیش دانشگاهی با رشته انتخابی ادامه تحصیل می تواند در قبولی داوطلب نقشی تعیین کننده داشته باشد، حالا این سوال پیش می آید:

پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی به چه معناست؟

  • بدین معناست که معدل کتبی دیپلم و معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته ۹۷ ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت.
  • معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای  ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ۹۷ خواهد بود.
  • معدل کاردانی نیز ملاک پذیرش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر ۹۷ خواهد بود.

جدول تاثیر سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاک ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یک مرحله و به طور یکجا اعلام میگردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود که در این خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذیل معطوف میدارد.(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97)

گروه آزماشی ریاضی فیزیک علوم تجربی ادبیات و علوم انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی 100 74.4 31.4 31.4 31.4
علوم تجربی 80.9 100 31.4 31.4 31.4
علوم انسانی 41.2 41.2 100 100 41.2
هنر 100 100 69.8 69.8 69.8
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 در دو مقطع انجام خواهد گرفت.

  • کارشناسی پیوسته
  • کارشناسی ناپیوسته

منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد.ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 97

تنها نکته قابل توجه در ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون 97 این است که اگر رشته درخواستی برای ادامه تحصیل با عنوان رشته مدرک کاردانی داوطلب متجانس نباشد داوطلب باید حداقل تا 12 واحد و حداکثر تا 18 واحد جبرانی گذرانده و بستگی به مرتبط یا نیمه مرتبط بودن رشته باید واحد جبرانی بگذراند.

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور مهر ۹۷، لیست کامل رشته های غیر پزشکی و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ بر اساس سوابق تحصیلی و اولویت بندی 20 کد رشته انتخابی در انتخاب رشته بدون کنکور مهر ۹۷ و معرفی رشته های بدون کنکور و بازار کار آنها و موقعیت مکانی دانشگاه های آزاد بدون کنکور و ... می توانید با شماره 9099072943 (ازطریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره)تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی هم به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97 برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر خواهد بود. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه 97 انجام می شود و  ورودی های مهر ماه می بایست درنیمه دوم مرداد ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایند و ورودی های بهمن ماه می بایست در دی ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد 97

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 در مقطع کارشناسی به این صورت است که داوطلب باید حتما دارای مدرک پیش دانشگاهی باشد بنابراین در این بخش به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر ماه 97 می پردازیم. شرایط ثبت نام بدون کنکور در کارشناسی پیوسته و ناپیوسته متفاوت است. شرط لازم برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته را دارند دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) می باشد. داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد لازم است از مدارک مورد نیاز ثبت نام نیز آگاه شوند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

نحوه ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 به صورت اینترنتی خواهد بود و داوطلبان جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت سنجش مراجعه و پس از تکمیل ثبت نام رسید ثبت نام را دریافت کنند تا در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با در دست داشتن مدارک دیگر به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند،سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی درخت دانش میتواند ابهامات شما را رفع کند و شمارا از آخرین اخبار و اطلاعات آگاه سازد و در تمامی مراحل ثبت نام شما از جمله انتخاب رشته بدون کنکوردر کنار شما باشد تنها کافیست با شماره تلفن 9099072943 تماس گرفته و یا به سایت www.derakhte-danesh.com مراجعه نمایید.

رشته های پرطرفدار بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۹۷

امسال برای سال 97، 95 درصد پذیرش رشته های دانشگاه آزاد و پیام نور به صورت بدون کنکور می باشد.

اکثر رشته های تاپ و پرطرفدار غیر پزشکی و رشته های بدون کنکور تجربی نیز شامل رشته های بدون کنکور مهر 97 می باشند.

در آزمون کنکور 97 دانش آموزانی که توانایی بالا و یا شرایط گرفتن نتیجه مطلوب در این آزمون را ندارند این فرصت برایشان یک مشکل محسوب میشود و دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارند و حتی امکان دارد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکند.

اما نگران این مسله نباشید چرا که دانشگاهایی در سرار کشور هستند که بدون این آزمون (بدون کنکور) داوطلبان خود را پذیرش میکنند و بدون هیچ گونه تفاوتی نسبت به دانشگاههای با کنکور میتوان در این دانشگاهها ادامه تحصیل نمود.

برای مشاهده و دریافت مهلت و تاریخ ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول 97، زمان بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 97

ثبت نام بدون کنکورکاردانی دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 97 یعنی همان مهر ماه همانند کارشناسی بدون کنکور و در دو مقطع صورت میگیرد

  • کاردانی پیوسته 
  • کاردانی ناپیوسته 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول (مهر ماه 97 ) در مقطع کاردانی به  دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه خواهد شد که کار را برای داوطلبان راحتر کرده است. نکته مهمی که لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشند این است که شرکت در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام نخواهد بودو این مورد سبب آن شده که متقاضیانی که به هر دلیلی شرایط شرکت در کلاس های آموزشی و کلاس های کنکوری را ندارند یه راحتی و بدون نگرانی خاصی وارد دانشگاه شوند.

"برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات تاثیر معدل در ثبت نام بدون کنکور کاردانی مهر ۹۷، انتخاب رشته غیر از زیرمجموعه مورد نظر تحصیلی، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم و مراحل ثبت نام بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 با تلفن ثابت همراه با مشاوران مجرب درخت دانش باشید" 

انتخاب رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

رشته های نظری بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 97

رشته های زیرگروه علوم ریاضی

رشته های مهندسی شامل مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی IT و .... پذیرش انجام خواهد شد، بیش از 90 درصد رشته های ریاضی بدون کنکور اعلام ظرفیت می کنند و پذیرش بدون کنکور دارند.

رشته های زیرگروه علوم انسانی

رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور که در دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار می گیرند برای زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و .... پذیرش انجام خواهد شد.

رشته های زیر گروه علوم تجربی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهرماه 97 شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ..... پذیرش انجام خواهد شد، این احتمال وجود دارد که برای نیمسال اول مهر ماه 97 برخی از رشته های پیراپزشکی به همین لیست رشته ها اضافه بشند.

پذیرش در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و .... پذیرش انجام خواهد شد.

نکته قابل توجه:

رشته های بدون کنکور پزشکی و دندان پزشکی و همچنین پیراپزشکی در داخل کشور پذیرش نخواهیم داشت و در صورت ارائه شدن اطلاعات جدید در باب موضوع پذیرش بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97)

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله برنامه ریزی درسی تیزهوشان 97، تحصیل پزشکی در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طریق شماره گیری با تلفن ثابت و بدون نیاز به کد در کنار شما خواهند بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

به امید موفقیت داوطلبان پر تلاش ایران عزیز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی