Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مهر 98 چگونه است؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98  شامل یک سال تحصیلی و دو نیمسال ورودی به دانشگاه خواهد شد که بر همین اساس بر اساس زمان:

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 که اتمام شده است
  2. ثبت نام دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی بدون کنکور 98 که تا 6 شهریور مهلت ثبت نام دارد.( توجه: برای اطلاع از شرایط و زمان شروع و سایت ثبت نام آزاد نیمسال اول مهر ماه 98 بر روی لینک سبز رنگ کلیک نمایید.)

در این مقاله سعی داریم به سوالات پرتکراری که داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

نقش سوابق تحصیلی در قبولی بدون کنکور رشته های دانشگاه آزاد مهر ماه 98

غول کنکور در مقابل سوابق تحصیلی به زانو درآمد، چند سالی است کنکور دیگر ترسناک نیست چرا که بسیاری از داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 می توانند حتی اگر در جلسه ی کنکور حاضر نشوند وارد دانشگاه شوند. در سال 98 در بیش از 95 درصد کدرشته محل های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی انجام شد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی یعنی چه؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 ترم مهر ماه سال 1398 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

تفاوت اصلی باکنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 مهر ماه

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند در انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 همراه شما باشند تنها کافیست با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 مهر ماه نیمسال اول

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت مهر ماه 98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران درخت دانش بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی