Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا saja.medu.ir

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا saja.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس شاهد به اختصار: سایت سجا 98 تنها سامانه ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه بنیادی و غیر بنیادی می باشد که در این مقاله و پست پربازدید نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 به آن پرداخته ایم، برخلاف تصور خیلی از دانش آموزان باید گفت سایت سجا تنها برای ورود پیش ثبت نام پایه های اول هر کدام از مقاطع می باشد.

توجه (28 خرداد 98): ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم در سایت سجا از اول تیر ماه شروع خواهد شد، بر اساس آمار خوب نتایج قبول شدگانی که از مشاوران ما در ثبت نام پایه اول ابتدایی شاهد امسال مشاوره گرفته اند و امتیاز خود را بالا برده اند توصیه می شود که ثبت نام مدارس شاهد پایه اول متوسطه و دوم متوسطه را به مشاوران مجرب ما در انتخاب مدرسه و درج امتیاز بندی از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل بسپارید.

هدف اصلی ورود به سایت سجا 98

قبل از هر چیز حتی معرفی مدارس شاهد و سامانه سجا قصد داریم که به سوال اصلی دانش آموزان واجد شرایط و خانواده های نگرانی که با مشاوران ما تماس میگیرند و می خواهند ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را انجام دهند پاسخ دهیم که هدف اصلی ورود به سایت سجا و کانال سجا در پیش ثبت نام این سامانه چیست؟

بر خلاف چندین سال گذشته که ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 در تمامی مقاطع در خود مدرسه و به صورت حضوری انجام می شد اما دو سالی است که پیش ثبت نام مدارس ایثارگران و فرهنگیان و خانواده شهدا و حتی دانش آموزانی سهمیه های عادی و ممتاز که به اصطلاح مدارس شاهد می گویند به دلیل (شفاف سازی و رعایت عدالت) تنها در سامانه سجا saja.medu.ir امکان پذیر می باشد.

سایت سجا شاهد 98 چیست؟

سامانه سجا چیست؟ به معنای سایت جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد که خیلیا به اشتباه آن را سامانه سجاد و یا سامانه سجام می دانند سامانه سجا تنها پایگاه اینترنتی ای می باشد که فرزندان شاهد و ایثارگر می توانند تحصیل به صورت رایگان و با درجه علمی بالا و امکانات تفریحی داشته باشند برای اطلاع از لیست بهترین مدارس جانبازان کل کشور و لیست مدارس شاهد تهران (بهترین؟) به تفکیک منطقه کلیک نمایید.

"ثبت نام در سایت سجا مدارس شاهد شامل حتی دانش آموزان با سهمیه عادی و دارای معدل ممتاز نیز می باشد"

سجا

آدرس سایت سجا saja.medu.ir

آدرس سایت سجا و ورود مستقیم به آن نیز یکی دیگر از سوالات پرتکرار است، برای ورود به سامانه پیش ثبت نام سجا باید وارد سایت student.saja.medu.ir نحوه انتخاب مدرسه، را در این مقاله کامل مطالعه نمایید.

توصیه می شود که: برای بالا بردن شانس قبولی، انجام تمامی مراحل ثبت نام هم به صورت تلفنی هم به صورت حضوری، آپلود عکس، درج امتیاز های عادی و معدل و انتخاب بهترین مدرسه و نزدیک به محل سکونت دانش آموز در سراسر کشور، شهریه مدارس شاهد 98 و ... به مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توجه: در صورت عدم ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (به دلیل بالا بودن تماسها - اختلال در سیستم شبکه های هوشمند) لطفا مجدد چند بار تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی