Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ب.ظ

ثبت نام کنکور سراسری سال 97

ثبت نام کنکور سراسری سال 97

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد . در تاریخ 1/11/96 روز یکشنبه ثبت نام کنکور سراسری سال 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه ازاد اسلامی آغاز می شود.

در گفتگویی که خبرنگار مهر با حسین توکلی انجام داده اعلام نموده است که ثبت نام کنکور سراسری 97 شامل تمام دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنین رشته های با آزمون دانشگاه آزاد در تاریخ 8/11/96 پایان می یابد.(ثبت نام کنکور سراسری سال 97)و داوطلبان باید سعی کنند ثبت نام خود را در روزهای ابتدای هفته انجام دهند و به روزهای پایانی مهلت یک هفته ای موکول نکنند. ثبت نام کنکور آزاد و سراسری همزمان و در سایت سنجش صورت می گیرد.

هر 5 گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) واجد شرایط ثبت نام کنکور سال 97 می باشند.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97

در شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97هر داوطلب در گروه آزمایشی رشته های نظری می تواند علاوه بر شرکت در گروه آزمایشی خود در گروه زبان یا هنر نیز شرکت نماید. که البته در صورت تمایل برای شرکت در کنکور هنر یا زبان علاوه بر شرکت در گروه خود باید یک کارت اعتباری دیگری نیز خریداری نماید. برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی نیز باید کارتی جداگانه خریداری کنید.

و کد رهگیری ثبت نام خود را نزد خود نگه دارید. جهت شرکت در آزمون سراسری 97 داوطلب باید مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی داشته باشد. و برای داوطلبان داشتن کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی الزامی است.

آزمون سراسری سال 97 در روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ 7/4/97 و 8/4/97 برگزار می شود. شرایط و ضوابط  کنکور سراسری 97 و نحوه ثبت نام در پستهای بعدی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

نتایج تکمیل ظرفیت سراسری نیمسال دوم

در نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیمسال دوم ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان گرامی پیرو اطلاعیه های مورخ 30/8/96، 11/9/96، 14/9/96، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی رشته های مختلف تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت و یا ظرفیت های جدید دوره های روزانه، نوبت دوم(شبانه) مجازی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پردیسهای دانشگاه فرهنگیان، پردیس های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون سراسری سال 96 می رساند که اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مربوط در روز سه شنبه مورخ 3/11/96 از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  اعلام خواهد شد.

کلیه پذیرفته شدگان می بایست مطابق برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه ای که به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد برای انجام مراحل ثبت نام به محل قبولی خود مراجعه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

کسانی که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  از نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 مطلع شوند. اعلام نتایج به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکان پذیر است.

داوطلبان با رجوع به سایت سنجش و انتخاب گزینه کنکور سراسری درسمت راست، بر روی لینک اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کلیک کرده و از طریق وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، عبارت امنیتی و یا وارد کردن شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی  نتایج را مشاهده کنید.

اگر داوطلبی به شماره داوطلبی و یا شماره پرونده خود دسترسی نداشت می تواند از روش سوم یعنی مراجعه به قسمت پاسخگویی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به بازیابی اطلاعات خود بپردازد. که لازمه آن ایجاد یک حساب کاربری و ثبت درخواست خود می باشد در اینصورت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به صورت آنلاین در پاسخ درخواست شما، شماره پرونده و شماره داوطلبی شما را بایابی کرده  سپس شما می توانید نتایج تکمیل ظرفیت خود را مشاهده کنید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 26/10/96 ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 96شروع و تا ساعت 24 روز چهارشنبه تاریخ 11/11 /96 ادامه خواهد داشت.

افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 شرکت داشته اند و در ترم مهر در هیچ واحد دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده اند، شرایط لازم را برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت بهمن ماه 96 دارند. یعنی کسانی که در مرحله انتخاب رشته شهریور ماه پذیرفته شده اند اما ثبت نام نکرده اند، می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. در واقع کلیه کسانی که در ازمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ثبت نام و شرکت کرده و کارنامه برایشان صادر شده است در هر صورت می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97

با مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شده در دفترچه تکمیل ظرفیت می توانید تا 100 کد رشته محل را با توجه به علاقه و سایر معیارها انتخاب کنید. اسامی پذیرفته شدگان تا پایان بهمن ماه اعلام می شود.

سپس طبق برنامه زمانی اعلام شده می توانید جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه نمایید. البته در ترم بهمن سال 96 برای تهران و مراکز استانها تکمیل ظرفیت اعلام نشده است.(ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96-97)

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی تیزهوشان 97 منظم دارید، و با توجه به رنج های سنی مختلف دانش آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان به یک برنامه ریزی جامع و مناسب که شامل برنامه های روزانه ، هفتگی ، ماهیانه که منعطف با برنامه آزمون های آزمایشی است نیاز دارند که مشاورین درخت دانش با بررسی تمامی جوانب شما را در این امر راهنمایی مینمایند. برای یک برنامه ریزی منظم وهمچنین ثبت نام مدارس شاهد و همچنین دانشگاه آزاد اهواز با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی