Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کی خواهد بود؟

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چگونه است؟

شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟

...؟؟؟

کنکور سراسری 98 و استرس،امید و هیجانات همراه آن هر سال کانون توجه بسیاری از دانش آموزان و خانواده های این عزیزان است.شرکت در ماراتن کنکور برای داوطلبان ورود به دانشگاه ها از کم سن ترین متقاضی تا مسن ترین آنها جذابیت ها و هراس های خاص خود را دارد.کنکور سراسری ۹۸ اولین کنکور و شاید آخرین کنکوری هست که سازمان سنجش دو دسته سوال برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید طرح خواهد نمود اما برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کی خواهد بود؟

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 همچون سال های گذشته از دهه آخر اسفند از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.پیش بینی می شود طبق روال سال های قبلی بازه زمانی 7 روزه ای برای ثبت نام با تاخیر متقاضیان تعیین شود.

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98

برای ثبت نام کنکور 98 خود می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با تماس ازتلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943 از طریق مشاوران درخت دانش با کمترین نگرانی اقدام نمایید.

زمان برگزاری ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کی خواهد بود؟

آزمون سراسری هر ساله  تنها یک بار در تیر ماه و از سال ۱۳۹۱ به صورت یک مرحله‌ای بر گزار می شود.

 چند سالی که دانشگاه آزاد نیز پذیرش خود را از طریق کنکور سراسری انجام میدهد و باهم ادغام شده اند.سازمان سنجش زمان دقیق برگزاری کنکور 98 را روزهای پنج شنبه و جمعه تاریخ 13 و 14 تیرماه 98 اعلام نموده است.

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

مدت زمان باقی مانده تا کنکور 98 از زمان نوشتن این مقاله (21 آبان 97) تا برگزاری کنکور 98 :

227 روز و 19 ساعت

نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چگونه است؟

کنکور سراسری98  برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنربه صورت جداگانه  و صبح و بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.

هر داوطلب  گروه آزمایشی رشته های نظری علاوه بر گروه آزمایشی امتحانی خود در زیر گروه های زبان های خارجی و هنر نیز می تواند شرکت نماید. البته در این صورت علاوه بر خرید کارت اعتباری زیر گروه آزمایشی خود باید یک کارت اعتباری دیگری برای گروه هنر و زبان های خارجی خریداری نمایند.

داوطلبانی که مایل به  ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی هستند  نیز باید کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند.

جهت شرکت در آزمون سراسری 98 داوطلب باید مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی داشته باشد. و برای داوطلبان داشتن کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی الزامی است.

نکته قابل توجه در ثبت نام کنکور سراسری ۹۸:

داوطلبان محترم حتما قبل از ثبت نام دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ را دریافت نمایند و فرم پیش ثبت نام کنکور ۹۸ که به صورت آماده در انتهای دفترچه قرار داده شده را تکمیل نمایند و در زمان ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش مدارک زیر را به همرا داشته باشند:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • فایل عکس اسکن شده مطابق سایز خواسته شده
  • شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده ( به تعداد گروه هایی که می خواهید شرکت کنید)
  • معدل کتبی دیپلم
  • کد مربوط به منطقه و کد پستی محل سکونت
  • کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی ( که از دبیرستان برای مشمولان سوابق تحصیلی صادر می شود)
  • کد پیگیری سهمیه رزمندگان ( برای مشمولین سهمیه رزمندگان )
  • کد نظام وظیفه ( برای متقاضیان مرد )

در صورت داشتن ابهام یا سوال در هر مرحله از ثبت نام با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید

9099072943 از تلفن ثابت و بدون پیش شماره

شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟

از آنجا که کنکور ۹۸، دو آزمون جداگانه (دو مجموعه سوال) برای نظام جدید و نظام قدیم طراحی می شود لذا داوطلبان با توجه به اینکه فارغ‌التحصیل نظام قدیم یا نظام جدید هستند ،باید در آزمون مربوط به نظام آموزشی که در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند، شرکت نمایند.

داوطلبین محترم قبل از ثبت نام با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کنکور ۹۸ از شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ آگاهی کامل را به دست آورده و اقدام به ثبت نام نمایند.

کنکور 98 دارای شرایط عمومی و اختصاصی است و به عنوان مهم ترین نکته می توان اشاره نمود داوطلبی می تواند در ککور سراسری ثبت نام نماید که دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) را داشته باشد.

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در طول فرآیند ثبت نام کنکور سراسری ۹۸، برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸، معرفی بهترین منابع کنکور ۹۸، بهترین منابع نطام جدید و نطام قدیم کنکور سراسری ۹۸ در کنار شما خواهند بود .

راه های ارتباط با مشاوران درخت دانش:

تماس از تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی