Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

خبر خوب برای متقاضیان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98

خبر خیلی خوب برای داوطلبانی که معدل کتبی پایینی دارند و می خواهند در رشته های پرطرفدار بدون آزمون شرکت کنند این است که: به دلیل تغییر در شرایط ورود به دانشگاه آزاد بدون آزمون 98 و این که تنها معدل کتبی مهم نیست و معدل کل نیز تاثیر زیادی خواهد داشت می توان گفت که شانس قبولی بالایی نسبت به سال های گذشته خواهند داشت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 در چه مقاطعی آغاز شده است؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 شامل دو نیمسال ورودی تحصیلی می شود که به ترتیب اولویت بندی زمان ثبت نام:

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر ماه 98
  2. ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98-99

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات که متقاظیان واجد شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1398 مهر - بهمن پاسخ دهیم.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 بر خلاف سال های گذشته که برای نیمسال اول از مرداد ماه همان سال شروع می شد امسال از 26 اسفند ماه 97 آغاز شده است. با این تفاوت که تنها در دو مقطع تحصیلی در این زمان اعلام شده داریم که به ترتیب شامل:(در ادامه مقاله شرایط ورود به هر کدام از مثاطع را کامل توضیح داده ایم)

با این تفاوت که تنها در دو مقطع تحصیلی در این زمان اعلام شده داریم که به ترتیب شامل:(در ادامه مقه شرایورد به هر کدام از مثاطع را کامل توضیح داده ایم)

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته 98 بر اساس سوابق تحصیلی
  2. ثبت نام دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته 98 بر اساس سوابق تحصیلی

زمان شروع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته 98

بر اساس فرم زمانبندی ثبت نام سایت دانشگاه آزاد azmoon.org فعلا در دو مقطعی ثبت نام آغاز شده است و سوال بیشتر داوطلبان دو مقطع دیگر این است که چه زمانی میتوانیم. در سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 در مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام کنیم؟ در جواب باید گفت:

در سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 در مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام کنیم؟ در جواب باید گفت:

به محض منتشر شدن دفترچه دو مقطع دیگر کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد 98 و زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد کاردانی پیوسته 98 از طریق کانال تلگرام بدون کنکور درخت دانش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

مهلت ثبت نام آزاد بدون آزمون 98 در دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته که قبلا به آن اشاره کردیم تا 6 شهریور ماه 1398 مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 دارند.

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط جدید و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 جدول تاثیر معدل، معرفی رشته های جدید ارائه شده بدون آزمون، رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون آزمون وردی و انجام تمام مراحل و مشاوره انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی آزاد 98 می توانید:هم به صورت حضوری و هم مشاوره تلفنی با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی