Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۰۱ ب.ظ

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

 

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

اولین گام ثبت نام کنکور 99 ورود به سایت ثبت نام کنکور سراسری 99 به آدرس سایت سازمان سنجش می باشد که لینک مستقیم آن را در انتهای مقاله بعد از یادگیری مطالب آموزشی برای دسترسی سریع قرار داده ایم اما خرید کارت اعتباری کنکور سراسری برای تمامی گروه های آزمایش در قسمت خرید کارت در بخش سراسری می باشد که با ورود به سایت سنجش قسمت سراسری کلیک بر روی خرید کارت انجام خواهد گرفت.

نحوه خرید کارت ثبت نام کنکور دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی 99

در قسمت خرید کارت که در بالا توضیح داده ایم بعد از انتخاب گروه اصلی و پرداخت هزینه ثبت نام در سایت که در ادامه کامل به صورت تصویری توضیح داده ایم گزینه پیام نور و غیر انتفاعی را نیز انتخاب خواهیم نمود و جداگانه هزینه ثبت نام آن را پرداخت خواهیم کرد.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1399

هزینه ثبت نام کنکور 99 برای گروه های اصلی 28000 تومان می باشد و برای دانشگاه پیام نور مبلغ 12000 تومان که بعد از پرداخت هزینه می توانید سریال ثبت نام را دریافت نموده و با وارد کردن کد ملی وارد صفحه ثبت نام خود شوید توصیه می شود برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و دریافت شرایط ثبت نام و تحصیل مججد سهمیه ها و درصد سوابق تحصیل و نحوه وارد کردن معدل با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

کنکور سراسری 99 تفاوت هایی با کنکور سالهای گذشته در برگزاری و همچنین درج سهمیه ها و میزان تاثیر آنها، بیشتر شدن تعداد داوطلبان نظام جدید و .. ادغام انتخاب رشته سراسری و آزاد و دانشگاه های پردیس در رشته های پزشکی که توصیه می کنیم برای برداشتن اولین گام یعنی ثبت نام کنکور سراسری 99 تا انتهای مقاله را مطالعه و از کارشناسان درخت دانش مشاوره بگیرید.

[caption id="attachment_19619" align="aligncenter" width="300"]ثبت نام کنکور سراسری 99 ثبت نام کنکور 99[/caption]

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 16/11/98 آغاز و تا تاریخ 24 اسفند ماه 98 ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی بهنرین منابع کنکور سراسری 99 مشاورین تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیرگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ادغام انتخاب رشته پزشکی کنکور 99 تمامی دانشگاه ها در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 99 چگونه است؟

ادغام انتخاب رشته رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی دانشگاه های آزاد وسراسری به منظور جلوگیری از پذیرش غیرقانونی دانشجویان رشته های پزشکی از کنکور سراسری سال 99 به بعد به صورت یکجا و با دریافت دفترچه راهنما انجام خواهد گرفت از این رو برای ثبت نام آزمون سراسری 99 به همان روال سابق که در ادامه این مقاله مفصل توضیح داده ایم اقدام خواهیم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۶
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی