Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲ ب.ظ

دانشگاه آزاد تهران غرب بدون کنکور

دانشگاه آزاد تهران غرب بدون کنکور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب تا حدودی متفاوت تر نسبت به مابقی دانشگاه های ما می باشند. دانشگاه آزاد تهران غرب، یکی از بهترین دانشگاه های آزاد تهران و ایران می باشد. با توجه به اینکه در این دانشگاه رشته های متنوعی با اساتید برتر در حال تدریس می باشند از هر لحاظ که به این قضیه بنگیریم در بعضی از رشته ها جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص می دهد.

دانشگاه آزاد تهران به طور کلی شامل چند تا واحد دانشگاهی از جمله دانشگاه تهران غرب، دانشگاه تهران شرق، دانشگاه تهران شمال، دانشگاه تهران جنوب، دانشگاه تهران مرکزی و علوم تحقیقات را در برمی گیرد.

تاریخچه دانشگاه آزاد تهران غرب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران در سال 1373 به عنوان موسسه آموزش عالی سما تاسیس گردید این دانشگاه 13 سال بعد یعنی در سال 1386 به نام واحد تهران غرب تغییر نام پیدا کرد. این دانشگاه در حال حاضر دارای 195 نفر اعضاء هیات علمی می باشد که از این تعداد 10 نفر دارای مرتبه ی استادی ، 6 نفر درجه دانشیاری ، 113 نفر مرتبه استادیاری و 66 نفر مرتبه مربی دارند. این دانشگاه دارای 84 رشته و گرایش تحصیلی می باشد که از این تعداد 11 رشته و گرایش در مقطع دکتری ، 54 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 19 رشته در مقطع کارشناسی تدریس می شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد غرب تا به امروز 12689 فارغ التحصیل و دانش آموخته داشته است. این دانشگاه همچنین دارای 7 سایت کامپیوتری می باشد و دارای 4 سالن واقع در منطقه قلهک تهران و سه دانشکده به صورت مجزا می باشد. در این دانشگاه 35 فضای کارگاهی و آزمایشگاهی وجود دارد که از این تعداد 16 کارگاه و 19 کارگاه دیگر در حال ساخت و راه اندازی می باشند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در حال حاضر بر عهده پروین داداندیش می باشد.

ادرس دانشگا تهران غرب

تهرن- خیابان دکتر شریعتی- دوراهی قلهک-

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در استان تهران شهر تهران بزرگراه اشرفی اصفهانی بلوار سیمون بولیوار خیابان مخابرات واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر بیش از 15000 دانشجو دارد.

دانشکده ها و رشته ها

دانشکده تهران غرب معمولا هر سال داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور زبادی را پذیرش می کند، که در واقع رشته های این دانشگاه بدلیل درجه و رتبه علمی بالا در پذیرش متقاضیان به حالت محدود خواهند بود. پذیرش بدون کنکور آزاد تهران غرب  برای بهمن ماه 96 از هفته آینده آغاز خواهد شد. پذیرش بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه تهران غرب معمولا در تایم کمی ظرفیت ها تکمیل خواهد شد.

1- دانشکده فنی و مهندسی واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به پل همت 2- دانشکده علوم انسانی واقع در شهرک غرب بلوار دادمان 3- دانشکده مدیریت واقع در بزرگراه همت خیابان سردار جنگل 4- دانشکده هنر و معماری واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به پل همت

رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی عبارتند از :

 1- طراحی صنعتی 2- مهندسی صنایع 3- برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها 4- مهندسی مکانیک 5- مهندسی عمران 6- طراحی جامدات 7- مهندسی برق 8- برق الکترونیک 9- مهندسی کامپیوتر سخت افزار 10- نرم افزار 11- معماری سیستم های کامپیوتری 12- حسابداری 13- حسابداری دولتی 14- حسابداری مالیاتی 15- حسابرسی 16- مدیریت دولتی 17- مدیریت جهانگردی 18- مدیریت گمرکی 19- مدیریت هتلداری 20- مهندسی معماری

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران : 1- مهندسی کامپیوتر 2- معماری سیستم های کامپیوتری 3- طراحی صنعتی 4- مدیریت دولتی 5- مدیریت گمرکی 6- مدیریت جهانگردی 7- حسابداری مالیاتی 8- حسابداری دولتی 9- حسابداری – حسابرسی

ملاحظات

آدرس ساختمان اداری دانشگاه  تهران غرب: 

قلهک خیابان شریعتی ، دو راهی قلهک ، خیابان پابرجا ، بلوار آیینه . راههای ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب :

تلفن :02144815804

مشاوره تحصیلی درخت دانش

متقاضیان و داوطلبانی که با شرایط بدون کنکور دانشگاه ازاد و با آزمون تمایل به حضور در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب دارند می توانند برای دریافت شرایط ثبت نام بدون کنکور، و همچنین با آزمون با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشند. برای اطلاع از زمان دقیق بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک مروطه کلیک نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی