Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دانشگاه آزاد همدان

دانشگاه آزاد همدان

یکی از واحدهای دانشگاهی با درجه علمی بالا آزاد کشور، دانشگاه آزاد همدان می باشد. این واحد همانند واحدهای آزاد دیگر کشور معمولا با کنکور و بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند. قبل از اینکه بخاهیم ازرشته های دانشگاه آزاد همدان و شرایط تحصیل در این دانشگاه وهمچنین دانشگاه صنعتی همدان صحبتی به عمل بیاوریم یک تعریفی از این واحد و موقعیت مکانی آن به طور مفید توضیحی ارائه بدهیم بد نیست.

این واحد دانشگاهی در سال 1366 فعالیت خود را آغاز نمود بعد از مدتی این دانشگاه با توجه به افزایش واحدها و دانشکده های خود محیط و فضای آموزشی خود را گسترش داد به طوری که در حال حاضر بیش از 120 هکتار از فضا و محیط را در بر گرفته است.

این واحد آموزشکاهی( دانشگاه آزاد همدان) دارای 15 هزار دانشجو می باشد و همچنین 230 تا عضو هیئت علمی دارد. در دانشگاه آزاد همدان 300 کارمند مشغول به کار می باشند. در این دانشگاه بیشتر از 40 هزار دانشجو از این دانشگاه فارع التحصیل شده اند، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد همدان را در اختیارتان گذاشتیم.

دانشگاه آزاد همدان از نظر موقعیت مکانی به شرح زیر می باشد

همدان- بلوار امام خمینی- خیابان دانشگاه آزاد اسلامی- بلوار پروفسور موسیوند

شماره تماس:3481000

کد همدان:081

موقعیت بر روی نقشه را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

ادرس سایت:

http://www.iauh.ac.ir

پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد همدان

دانشگاه آزاد همدان در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دارد. از لحاظ رتبه و درجه بندی علمی می توان از این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های خوب کشورمان نام برد.

دانشگاه آزاد همدان در رشته های متنوع با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند که در اینجا یک سری از رشته ها را برای شما دوستان عزیز اسم میبریم:

رشته های مهندسی شامل:

مکانیک، عمران، صنایع، برق، الکترونیک و .....

رشته های نظری شامل:

روانشناسی، حقوق، علوم تربیتی، اقتصاد، مدیریت های بازرگانی، دولتی، حسابداری و .....

رشته های گروه علوم تجربی

پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، مامایی، و رشته های پزشکی  و پیراپزشکی با آزمون

همچنین در زیرگروه های زبان و هنر دانشجو پذیرش می کند.

به طوری کلی می توان گفت با توجه به شرایط موجود تحصیل در دانشگاه آزاد همدان برای بومی های خود استان و همچنین بقیه شهرستان ها وا ستان های کشور امکان پذیر می باشد. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ورودی بهمن ما 96 شروع خواهد شد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

دوستان عزیز برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات مختلف از جمله شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد همدان و همچنین اطلاعات بیشتر از شرایط رنکینگ علمی این دانشگاه در سطح کشور می توانید با مشاورین و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی