Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری نیمسال دوم

از آنجا که تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به دو صورت امکان پذیر است. یکی از طریق آزمون و محاسبه میزان رتبه و تراز قبولی در رشته های تکمیل ظرفیت هر فرد و دیگری از طریق رقابت بر اساس سوابق تحصیلی که همان معدل دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد.در تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و پیراپزشکی که اکثرا رقابت بر اساس آزمون یعنی محاسبه تراز و رتبه هر فرد است انجام می گیرد.

بعد از گذشت حدودا 2 ماه از بازگشایی دانشگاه ها و شروع ترم مهر 96 هنوز هم تعداد بسیاری از داوطلبان منتظر تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هستند.در هفته گذشته تاریخ شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 توسط سازمان سنجش کشور انجام شد و زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری در تاریخ 4 الی 11 آذرماه اعلام شد.این تکمیل ظرفیت برای بسیاری از داوطلبان به منزله انتخاب رشته ای مهم و حیاتی بوده و حساب ویژه ای روی آن بازکرده اند.

دفترچه تکمیل ظرفیت بدون کنکور سراسری(بر اساس سوابق تحصیلی)ودفترچه تکمیل ظرفیت با آزمون کنکور سراسری از امروز منتشر شد و داوطلبان عزیز فرصت دارند تا 4 آذر دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری را مطالعه کرده و و انتخاب رشته صحیح و واقع بینانه ای انجام دهند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری را به مشاوران مجرب ما  بسپارید، مشاوران درخت دانش می توانند کمک زیادی در انتخاب رشته و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، رتبه و تراز قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری به داوطلبان عزیز انجام دهند.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری، کسانی که در مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ یعنی در مرداد ماه سال جاری اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند و پذیرفته شده‌اند، باز هم امکان و شانس انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت را دارند. البته باید به این قضیه توجه کنید که در صورت انتخاب رشته مجدد در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 و پذیرفته شدن در رشته جدید، رشته قبلی شما منتفی تلقی می‌شود و شما ملزم به انصراف از رشته پیشین و ورود به رشته جدید هستید؛ در واقع سازمان سنجش انتخاب رشته مجدد را به مثابه رضایت نداشتن شما از رشته پیشین قلمداد می‌کند. پس اگر به رشته جدید بیشتر علاقه دارید، اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 و انتخاب رشته مجدد در این مرحله کنید.

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سال 96

با توجه به آمار حاصله از وضعیت محاسبه تراز انتخاب رشته مرداد ماه و همچنین در دست داشتن نتایج تکمیل ظرفیت سال های گذشته و محاسبه دیگر فاکتورها در تکمیل ظرفیت می توان وضعیت تقریبی هر رتبه را در تکمیل ظرفیت برآورد کرد که رتبه ای با فلان سهمیه در انتخاب تکمیل ظرفیت کدام رشته ها امکان موفقیت دارد.(رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری)

قبولی در کدامین دانشگاه‌ها در مرحله تکمیل ظرفیت ممکن است؟

تمامی دانشگاه‌ها (سراسری (دولتی) روزانه، شبانه، پیام نور، و پردیس‌های خودگردان و ظرفیت مازاد تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی‌ها) و تمامی گروه‌های تحصیلی (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به اعلام نیاز مقاطع و رشته‌های خالی می‌کنند، که این نیازها در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ثبت می‌شود. ناگفته پیداست که دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 بصورت جداگانه از دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه سراسری است.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل
 
شماره تماس: 9099072943
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی