Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ب.ظ

دریافت کارنامه نهایی کنکور 98

 

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

دریافت کارنامه نهایی کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور 98 و تفاوت آن با کنکور امسال 98 داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت سنجش قسمت کارنامه نهایی کنکور سراسری که طی چند روز آینده انتشار می یابد اقدام به دریافت کارنامه سبز کنکور  نمایند.

توصیه میشود: برای دریافت کارنامه سبز، ارسال درخواست لغو محرومیت از کنکور 98، بررسی اولیت بعدی و معرفی روش های سریع انتقالی با کارنامه نهایی (سبز) و ... حتما با کارشناسان مجرب ما از رطیق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

علامت ستاره در کارنامه سبز به چه معناست؟

با دریافت کارنامه سبز کنکور 98-99 می توان از علامت * فهمید که داوطلب در ستون نتیجه به فرض در علاقه 5 خود قبول شده است.

منظور از عدد 1 در کارنامه سبز کنکور چیست؟

همچنین با درج عدد 1 می توان فهمید انتخاب رشته شرایط خاص برای داوطلب مقدور گشته است.

عدد 2 در کارنامه سبز کنکور  به چه معناست؟

و نیز با درج عدد 2 می توان فهمید داوطلب حداقل در 1 کد رشته محل در زمان اعلام نتیجه نهایی به یکی از دانشگاه ها برای مصاحبه معرفی گردیده است.

عدد 3 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 3 می توان فهمید که شرکت کننده با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی در سهمیه دیگری پذیرفته شده است. اطلاعات مربوط به کاربرد کارنامه سبز کنکور 98 را می توانید از مشاورین درخت دانش دریافت نمایید.

عدد 4 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 4 می توان فهمید که وضعیت کلی شما از قبیل علمی و عمومی توسط سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی می باشد.

عدد 5 در کارنامه سبز به چه معناست؟

با درج عدد 5 می توان فهمید که داوطلب در دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان با داشتن شرایط و ضوابط آن قبول نشده است، و تا ۲۰ آبان فرصت دارد تا اعلام درخواست مجدد پرونده نماید.

درج عدد 7 در کارنامه سبز کنکور  ؟

با درج 7 می توان فهمید که داوطلب در شرایط و مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب نکرده است.

عدد 8 در کارنامه سبز  به چه معناست؟

عدد 8 در کارنامه سبز و کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 و مقایسه با کنکور امسال 98 شامل:

با درج 8 می توان فهمید که قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

با درج 8 می توان فهمید که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری در دست بررسی است. فرض کنید در یک کد رشته محل پذیرفته شده اید ولی پس از شروع تحصیل خود در دانشگاه متوجه می شوید این رشته را دوست ندارید یا علاقه دارید تغییر رشته دهید در این مواقع از طریق کارنامه سبز کنکور 98 درخت دانش می توانید اقدام نمائید .

نحوه انتقالی با کارنامه سبز چگونه است ؟

متاسفانه تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان اطلاعات کاملی از کاربرد کارنامه سبز کنکور98 و کارنامه محرمانه کنکور 98 ندارند و برای درافت برای اطلاع از چگونگی نحوه ی انتقالی با کارنامه سبز 98 داوطلب لازم است ابتدا ارزیابی نماید که در رشته ای که قبول شده است می خواهد ادامه تحصیل بدهد که دیگر این کارنامه برای داوطلب  کاربردی ندارد اما اگر در سایر کد رشته محل های انتخابی (که داوطلب در کارنامه سبز قبول شده است) بخواهد ادامه تحصیل بدهد باید انتقالی بگیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه انتقالی با کارنامه سبز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کارنامه سبز کنکور

زمان انتشار و کاربرد کارنامه سبز کنکور 98

اگر داوطلب قصد انتقالی با کارنامه سبز رادارد باید بداند که سازمان سنجش هیچ مسئولیتی برای انتقالی به انتخاب های پایین تر در قبال داوطلبان ندارد و دانشگاه های مبدأ و مقصد هستند که این رابطه تصمیم می گیرند و باید دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت نمایند که در این صورت است داوطلب می تواند از انتقالی با کارنامه سبز 97 برخوردار گردد.

کارنامه سبز کنکور 97 به زودی منتشر خواهد شد و مهلت استفاده از کارنامه سبز را در لینک بالا می توانید مشاهده نمایید. به محض منتشر شدن کارنامه سبز کنکور 97 در کانال تلگرام و سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

کارنامه سبز کنکور سراسری 97 می تواند به عنوان یک فرصت طلایی باشد پس به نوعی نمی توان از آن چشم پوشید .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد کارنامه سبز کنکور 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.کاربرد کارنامه سبز 97 را می توانید از مشاوران تحصیلی درخت دانش جویا باشید.

پانسیون مطالعاتی درخت دانش برای پیشرفت تحصیلی و موفقیت در رشته های پزشکی کنکور 98، قبولی در رشته های فنی مهندسی دانشگاه های برتر کشور، مشاوره تحصیلی رایگان همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای ثبت نام می توانید در اسرع وقت با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید. شما می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره تماس 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت اقدام نمایید.

با مشاوره تحصیلی درخت دانش آینده موفق تحصیلی خود را رقم بزنید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی