Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۵ ب.ظ

دفترچه بدون کنکور دانشگاه سراسری

دفترچه بدون کنکور دانشگاه سراسری

تکمیل ظرفیت در دانشگاهها بر اساس سوابق تحصیلی آغاز شد.

امسال سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری96 دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری را در دو دفترچه منتشر کرد:

1-دفترچه تکمیل ظرفیت بدون کنکور(بر اساس ثوابق تحصیلی)

2-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری با آزمون(حضور در جلسه ی کنکور)

لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری با آزمون و بدون آزمون در کانال درخت دانش منتشر شد.

علاوه بر تکمیل ظرفیت در رشته هایی که پذیرش بر اساس شرط شرکت در کنکور یعنی بر اساس کارنامه نتایج کنکور می باشد، برای گروه دیگر هم یعنی کسانی که تمایل دارند در تکمیل ظرفیت در رشته هایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است، شرکت نمایند اعلام شد، که شامل تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی و تکمیل ظرفیت رشته های پیراپزشکی می باشد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی(دفترچه بدون کنکور سراسری)

نا گفته نماند دوستانی که متقاضی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری 96 های  بر اساس سوابق تحصیلی هستند و قبلا در آزمون سراسری شرکت نکرده اند، حتما باید مبلغ 200000 ریال را واریز نمایند بعد به پر کردن تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96

یکی از مهمترین مراحل ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای داوطلبان عزیز ، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می باشد و اکثر داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته موفق به قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود نشده اند بدنبال انتخاب رشته ای صحیح در این مرحله می باشند تا آخرین شانس خود را برای ورود به دانشگاه امتحان کنند.

بسیاری از داوطلبان به اشتباه گمان می کنند که در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری رقابت بر سر کرسی های دانشگاهی کمتر است و شانس بیشتری برای قبولی دارند ، در حالیکه باید در نظر داشته باشند که در این مرحله همه داوطلبان حتی داوطلبانی که در انتخاب رشته پذیرفته شده اند نیز بدنبال قبولی در رشته ای بهتر از رشته و دانشگاه قبلی می باشند و شانس خود را مجددا در این مرحله آزمایش می کنند و همین امر موجب می گردد رقابت در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور بسیار افزایش پیدا کند.

پس داوطلبان عزیز در نظر داشته باشند که ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بسیار حساس می باشد و باید با آگاهی کامل از لیست دانشگاه ها و ظرفیت رشته های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت ، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری صحیح و دقیقی داشته باشند.

اولین اقدام قبل از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96، دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می باشد . دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شامل تمامی رشته های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ، لیست دانشگاه ها در تکمیل ظرفیت سراسری ، ظرفیت رشته های مرحله تکمیل ظرفیت کنکور و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و رتبه و تراز قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری می باشد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران و کارشناسان تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل انتخاب رشته تکمیل رشته کنار شما دوستان خواهند بود. مشاوره زمان اعلام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت دوم بهمن ماه صرفا براساس سوابق تحصیلی، مشاوره برنامه ریزی درسی کنکور 97، نتایج تکمیل ظرفیت سراسری، معرفی منابع درسی کنکور 97، حذفیات کنکور 97 ، رشته های مازاد ظرفیت دانشگاه سراسری  قسمت کوچکی از خدمات مشاوران درخت دانش خواهد بود.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی