Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری بهمن 96

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری بهمن 96

 

رشته های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 چیست؟

تمامی رشتهها اعم از رشته های پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، وکالت، روانشناسی، و سایر رشتههای انسانی و هنر و زبان در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ثبت شده است.

 

در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری، دانشگاههایی که ظرفیت آنها پر نشده است و یا دانشگاه آزاد بدون کنکور، ظرفیت خود را در دفترچه اولیه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 به اشتباه کمتر اعلام کرده است، ظرفیت جدید را منتشر می کنند. دلیل پر نشدن ظرفیت بعضی رشته ها در بعضی دانشگاهها، عدم استقبال داوطلبان در انتخاب کد رشته محلهای آنها می باشد و در نتیجه چون ظرفیت پر نشده است، دانشگاه در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سعی می کند این ظرفیت خالی مانده را پر کند. بعضاً بین این دانشگاهها و رشته ها، رشته ها در تکمیل ظرفیت سراسری و دانشگاههای خوبی وجود دارد. اما بهترین نوع دانشگاهها در تکمیل ظرفیت، دانشگاههایی است که ظرفیت خود را در دفترچه اولیه کمتر وارد کرده اند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را بهتر است کسانی انجام دهند که از قبولی اولیه خود راضی نیستند و در بین کد رشته های دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سازمان سنجش، دانشگاهها و رشته های بهتری از رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری  اولیه خود پیدا می کنند. همچنین تمامی کسانی که قبول نشده اند نیز می توانند از این شانس مجدد استفاده کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که حتما در زمان تکمیل ظرفیت، حداقل دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 را مطالعه نمایید تا بتوانید قبولی خود را بهتر کنید و در این زمینه مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در رشته های تکمیل ظرفیت سراسری تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبانهای خارجی به صورت حضوری و تلفنی توسط مشاوران درخت دانش ارائه می شود.

 

شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

 

داوطلبان کنکور 96 که در روز آزمون شرکت نموده و برای آن ها کارنامه ی اولیه صادر شده می توانند اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 نمایند. زمان اعلام تکمیل ظرفیت کنکور 96 دانشگاه سراسری در نیمه ی دوم مهرماه زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 دانشگاه در تاریخ30 آبان ماه می باشد. با توجه به ادغام کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهم تر و هوشمندانه تر از سال های گذشته شده است و باید با دقت نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که حتماً دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور را دریافت نموده و ضوابط و قوانین دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 نمایند.

 

 

نکته ی مهم در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

یکی از نکات مهمی که داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور 96 باید به آن توجه کنند این است که بعد از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اگر در دانشگاه های روزانه پذیرش شوند و به هر دلیلی در رشته خود ادامه تحصیل ندهند حق شرکت در کنکور سراسری 97 از آنها گرفته خواهد شد اما حق شرکت در کنکور آزاد سال آینده برای آنها محفوظ خواهد بود.به عبارتی دیگر اگر شما در انتخاب رشته اصلی در رشته ای قبول شده اید و در حال تحصیل هستید و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت هم شرکت کرده اید و قبولی جدیدی کسب کرده اید موظف به شرکت در رشته و دانشگاه جدید هستید ، بنابراین دقت کنید که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری فقط رشته های مورد علاقه ای را انتخاب کنید که از شرکت در آنها اطمینان دارید.

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، زمان تکمیل ظرفیت کنکور96، شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96، وهمچنینبرنامه ریزی تحصیلی کنکور سراسری و...

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی