Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 منتشر شد

دفترچه ثبت نام و لیست رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه منتشر شد که در آن لیست رشته های بدون آزمون پیام نور و غیر انتفاعی و دانشگاه های سراسری 99 قرار داده شده است داوطلبان می توانند قبل از دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 این مقاله را را کامل مطالعه نمایند

ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول 99 شامل چه دانشگاه هایی می شود؟

ثبت نام بدون کنکور یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه نیمسال اول 99 شامل سه دانشگاه خواهد شد که به مجموعه این دانشگاه ها سراسری گفته می شود که شامل:

  1. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه
  2. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
  3. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

به مجموع این سه دانشگاه که بیش از 85% رشته های خود را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد دانشگاه های سراسری می گویند که با مطالعه ادامه مقاله کامل در مورد لیست رشته و همچنین شرایط ثبت نام توضیح داده ایم لطفا برای انجام و مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری روزانه نیمسال اول 99

اولین دسته از دانشگاه ها سراسری دانشگاه های روزانه ای در سراسر کشور هستند که بر اساس سوابق تحصیلی یا همان(معدل کتبی دیپلم) اقدام به پذیرش دانشجو یه همان پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی و .. می کنند که ما در ادامه با معرفی رشته ها و شرط معدل لازم برای قبولی بیشتر در مورد معدل توضیح خواهیم داد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول در سال دو نوبت برای مهر ماه و بهمن ماه لیست رشته هایی اعلام خواهد کرد که کاملا بر اساس سوابق تحصیلی و با پذیرش 85 درصد رشته ها می باشد که در ادامه می توانید با دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون پیام نور مهر ماه 99 را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال اول 99

دانشگاه های غیر انتفاعی در بسیاری از رشته ها دانشگاه هایی پر مخاطب هستند که رشته های هنر و رشته های پرطرفدار دیگر را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کنند اما بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران کدام است و رشته های تاپ مورد پذیرش و .. سوالاتی است که شما می توانید جواب آنها را از مشاوران مجرب درخت دانش درخواست نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه 99

امروز سه شنبه 8 بهمن 98 با منتشر شدن اطلاعیه سایت سازمان سنجش در خصوص انتشار دفترچه بدون کنکور سراسری 99 اعلام شد که ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ترم مهر 99 از 20 اسفد 98(98/12/20) آغاز خواهد شد و تا 31 شهریور ماه 99 مهلت ثبت نام خواهد داشت از این رو به تمامی متقاظیان توصیه می کنیم به دلیل مهلت بیش از 6 ماهه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 99 با اطلاعات کامل از رشته ها و دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی