Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 در مقاطع مختلف

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دومقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته برای مهر 98 از اسفند 97 آغاز و تا 6 شهریور 98 ازطریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ادامه دارد، در این قسمت از مقاله به راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته خواهیم پرداخت.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته

مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته یکی می باشد که در ادامه مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته را بیان می کنیم.

مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

برای همه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته داشتن یکی از مدارک تحصیلی زیر لازم است:

  • داشتن مدرک دیپلم نظام جدید 3-3-6 حداکثر تا تاریخ 31/5/98
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31/6/98(برای داوطلبان نظام سالی-واحدی و فنی حرفه ای و کاردانش
  • داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم آموزشی
  • داشتن مدرک کاردانی حداکثر تا تاریخ 31/6/98

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 از نظام آموزشی متفاوت

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته از نظام های آموزشی متفاوت را دارند می توانند با خرید کارت اعتباری در نظام آموزشی مربوطه اقدام به انتخاب 20 کد رشته/محل از زیر گروه مربوطه نمایند.

تفاوت بدون کنکور دانشگاه آزاد و با کنکور دانشگاه آزاد در چیست؟

سوال بسیاری از داوطلبان است که واقعا تفاوت بدون کنکور و با کنکور چیست؟ که باید گفت دانشگاه آزاد بدون کنکور و با کنکورش تفاوتی از لحاظ اعتبار مدرک، میزان شهریه و اساتید ندارند و تنها تفاوت دانشجویان بدون کنکور با دانشجویان با کنکور در این است که دانشجوی بدون کنکور دانشگاه آزاد حق انتقالی و مهمانی را ندارند.

البته این گزینه هم راه حل هایی دارد که برای اطلاعات کامل از، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98،شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد و راهنمایی راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون پیش شماره) در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی