Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ

رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت

از آنجا که تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به دو صورت امکان پذیر است. یکی از طریق آزمون و محاسبه میزان رتبه و تراز هر فرد و دیگری از طریق رقابت بر اساس سوابق تحصیلی که همان معدل دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد.در رشته های پزشکی و پیراپزشکی که اکثرا رقابت بر اساس آزمون یعنی محاسبه تراز و رتبه هر فرد است انجام می گیرد.

از شرایط تکمیل ظرفیت سراسری 96  برای داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری 96 شرکت کرده اند، حضور در جلسه آزمون و صدور کارنامه بوده و تنها رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت داوطلبان در کنکور تعیین کننده محل و رشته قبولی آنها خواهد بود.در صورتی که داوطلبان در انتخاب رشته اصلی در رشته ای قبول شده باشند و در حال تحصیل باشند و در تکمیل ظرفیت هم شرکت کرده باشند و پذیرفته شوند، باید در رشته و دانشگاه قبولی جدید شروع به تحصیل کنند. زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از نیمه دوم آبان { 23 آبان تا 2 آذرماه} تمامی دانشگاه هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل کنند اعلام نیاز می کنند و به داوطلبان این فرصت را می دهند تا اقدامات لازم را برای شرکت در این مرحله انجام دهند و شروع به تحصیل داوطلبان در بهمن ماه خواهد بود.

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سال 96

با توجه به آمار حاصله از وضعیت محاسبه تراز انتخاب رشته مرداد ماه و همچنین در دست داشتن نتایج تکمیل ظرفیت سال های گذشته و محاسبه دیگر فاکتورها در تکمیل ظرفیت می توان وضعیت تقریبی هر رتبه را در تکمیل ظرفیت برآورد کرد که رتبه ای با فلان سهمیه در انتخاب تکمیل ظرفیت کدام رشته ها امکان موفقیت دارد.(رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری)

برآورد رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری رشته پزشکی 96 از بالاترین رتبه تا کمترین رتبه
علوم پزشکی دانشگاه تهران با رتبه  310،  علوم پزشکی بندر عباس مناطق محروم با رتبه 8956
برآورد رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 رشته پرستاری 96 از بالاترین رتبه تا کمترین رتبه
پرستاری علوم پزشکی تبریز پردیس خودگردان با رتبه 9900، علوم پزشکی اهواز مناطق محروم 37900
برآورد رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری رشته  مامایی 96 از بالاترین رتبه تا کمترین رتبه
مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  با رتبه 5710، مامایی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 23901
برآورد رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری رشته اتاق عمل 96 از بالاترین رتبه تا کمترین رتبه
اتاق عمل دانشگاه کاشان با رتبه 13300، اتاق عمل دانشگاه فسا با رتبه  32405

میزان تاثیر سهمیه ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت  کنکور سراسری 96 بسیار اهمیت دارد. بطور مثال یکی از داوطلبان که رتبه 45 هزار را در کنکور داشت ، در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی  کشور مشغول درس خواندن است، به همین دلیل سهمیه ایثارگران در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بسیار مهم است و شانس قبولی را تراز پایین را هم افزایش میدهد. اما با توجه به بررسی های انجام شده ، سهمیه بسیج در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تأثیری ندارد و تنها یک امتیاز در دانشگاه آزاد است.

 

قبولی در کدامین دانشگاه‌ها در مرحله تکمیل ظرفیت ممکن است؟

تمامی دانشگاه‌ها (سراسری (دولتی) روزانه، شبانه، پیام نور، و پردیس‌های خودگردان و غیرانتفاعی‌ها) و تمامی گروه‌های تحصیلی (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به اعلام نیاز مقاطع و رشته‌های خالی می‌کنند، که این نیازها در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ثبت می‌شود. ناگفته پیداست که دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 بصورت جداگانه از دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد است.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی