Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

رشته های فنی حرفه ای

رشته های فنی حرفه ای

با توجه به متقاضیان رشته های فنی حرفه ای، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و هوش و ذکاوت بالایی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار رشته های فنی حرفه ای و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند. همان طور که اطلاع دارید تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته های فنی به راحتی امکان پذیر می باشد. دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی دانشجو می پذیرند. متقاضیان رشته های فنی می توانند به راحتی در کنار تحصیل وارد بازار کار شده و درآمد لازم برای زندگی را بدست بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر درباره رشته های فنی حرفه ای متقاضیان عزیز می توانند در دسته بندی سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش، رشته ی مورد نظر خود را در زیر گروه فنی و حرفه ای انتخاب کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند. امیدواریم مطالب سایت درخت دانش، برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

معرفی رشته های پرطرفدار فنی حرفه ای

مدیر کل دفتر آموزش‌ فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش از پیش بینی افزایش ۴درصدی پوشش شاخه فنی و کاردانش در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به سه ساله شدن هنرستان‌ها و احتمال کمبود فضای فیزیکی، باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انجام و ظرفیت‌های لازم درنظر گرفته شوند.

دکتر محسن حسینی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از روز دوشنبه (۲۶ تیرماه)  صدور برگه‌های هدایت تحصیلی آغاز شده است اظهار کرد: در شاخه فنی و حرفه‌ای با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم در فرم هدایت تحصیلی پایه نهم برای رشته‌های فنی دو اولویت "الف" و "ب" ، برای ثبت نام و برای رشته تجربی چهار اولویت "الف"، "ب"، "ج " و "د" درنظر گرفته می‌شود.

تفاوت شاخه فنی حرفه ای با شاخه کاردانش

شاخه فنی و حرفه ای با شاخه کاردانش شباهت زیادی در انتخاب رشته پایه نهم دارد  اما تفاوت هایی نیز دارد. از جمله این تفاوت ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • شرایط ورود به شاخه فنی و حرفه ای از کاردانش دشوارتر است.
  • دروس عملی و ساعات کارگاهی شاخه کار دانش بیشتر از فنی و حرفه ای است.
  • رشته های شاخه کار دانش متنوع تر از فنی و حرفه ای است.
  • ساعات حضور در مدرسه برای دانش آموزان فنی و حرفه ای بیشتر است

مشاوره درخت دانش

مشاوران درخت دانش در مقاطع تحصلیلی از جمله معرفی و بازار کار  رشته های فنی حرفه ای آماده پاسخگویی به شما دوستان عزیز خواهند بود.همچنین برای ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم و معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم در کنارتان خواهیم بود.

نزدیک ترین رخداد تحصیلی درخت دانش که میتوانید بر روی لینک آن کلیک نمایید:

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی