Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟

از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات فرانسه
  • مترجمی زبان فرانسه
  • زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
  • و...

اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.

فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آینده شغلی و تحصیلی شما را رقم بزند بنابراین به دلیل اهمیت بلای آن شما خواهشمندیم برای جلوگیری از هر خطا و اشتباهی و خدایی ناکرده حسرت پشیمانی با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره در نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران کاربلد و باتجربه درخت دانش بسپارید و انتخاب رشته ای بی عیب و نقص را داشته باشید.

انتخاب رشته کنکور زبان 98

در کنکور زبان رتبه و تراز به چه معنی است؟

داوطلبان کنکور زبان خارجه پس از اعلام نتایج اولیه می توانند کارنامه نتایج آزمون را که بر اساس رتبه و تراز درج شده مشاهده نمایند. تراز در واقع میزان سختی سوالات را بیان می کند و رتبه که همان اولویت و ترتیب داوطلبان را نسبت به عملکردشان در ازمون را مشخص می کند.

در واقع مشاهده این تراز و رتبه ها و مقایسه آن با دیگر رتبه و ترازهای رقیبان در سال جاری و سالهای گذشته کار آسانی برای داوطلب نمی باشد. و هر داوطلبی با در نظر گرفتن علاقه خود می تواند با مشاورانی مجرب تماس گرفته و مشورت نماید. زیرا که مشاوران با تجربه رتبه های سالهای گذشته و تراز فرد را برای رشته و دانشگاه انتخابی خود می توانند برآورد کنند. در نتیجه داوطلب به جواب سوال خود که آیا امکان قبولی با توجه به تراز و رتبه کسب شده در دانشگاه را دارند یا خیر؟ دست می یابد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های گروه آموزشی زبان

داوطلبانی که موفق به پذیرش در آزمون کنکور زبان نشده اند و یا افراد شاغلی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته زبان را دارند با تنوع رشته های زبان خارجه به صورت بدون کنکور نیز می توانند انتخاب رشته نموده و در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.(انتخاب رشته کنکور زبان 98)

لازم است داوطلبان قبل از انتخاب رشته( دانشگاه با کنکور و دانشگاه بدون کنکور) شهریه دانشگاه در رشته مورد نظر، شرایط بازار کار رشته، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در آن رشته، میزان امکانات و تسهیلات متعلق به آن رشته در هر دانشگاه و ... را بررسی کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

رشته های رایج و پر طرفدار گروه زبان خارجه

رشته هایی مانند(انتخاب رشته کنکور زبان 98) زبان فرانسوی، زبان ترکی استانبولی، زبان اسپانیایی، دبیری زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی و ...

زمان انتخاب رشته کنکور زبان 98

هر ساله در نیمه مرداد ماه نتایج اولیه آزمون سراسری اعلام می گردد. داوطلب پس از دریافت رتبه خود وارد مرحله حساس انتخاب رشته می گردد و در تاریخ معینی که از طریق سازمان سنجش تعیین می گردد، فرصت دارند انتخاب رشته خود را انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با انتخاب رشته کنکور 98 سراسری روزانه متفاوت می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی