Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

رشته های دانشگاه ازاد بدون کنکورعلوم تحقیقات

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96-97 تنها دانشگاهی است که پذیرش در آن دامنه وسیعی از داوطلبان را پوشش می دهد. تا سال 1393 شرکت در دانشگاه آزاد و ورود به آن تقریبا مشکل بود و بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد موفق به پذیرش در این دانشگاه نمی شدند. اما از سال 93 به بعد با تغییر شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور،  باعث شد که تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی روزبه روز بیشتر و بیشتر شود.

دانشگاه ازاد بدون کنکور ترم بهمن در مهرماه  سال 96- 97 نیز بر همین منوال دانشجو پذیرفته است. اما برای ترم بهمن سال 96-97 شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. زیرا که بر اساس سیاستگذاری های خاص مدیران و برنامه ریزان  این دانشگاه در ترم بهمن امسال پذیرش بر اساس شرط معدل خواهد بود. و ثانیا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در این ترم قطعا بیشتر خواهند بود. با این حساب انتظار می رود تعدادی از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و شاید پزشکی بدون کنکور در دفترچه بدون کنکور بهمن ماه اضافه شوند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 96-97 برای ورودی بهمن از نیمه دوم دی ماه شروع خواهد شد. بدون کنکور پیام نور نیز تا نیمه دوم بهمن ماه می باشد.داوطلبان متقاضی می توانند با همراه داشتن سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد مورد نیاز و مشخصات فردی به انتخابی عاقلانه اقدام نمایند. از آنجا که پذیرش در هر کد رشته محل تا ظرفیت مشخص شده بر اساس بالاترین معدل های ثبت نام کنندگان خواهد بود، لازم است دقت نمایید که انتخاب شما سنجیده و آگاهانه باشد.

در پستهای قبلی درخت دانش راجع به رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور که در هر واحد دانشگاهی ارائه شده اند  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلام شهر، رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شمال، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام و ...توضیح داده ایم. در این ترم نیز با مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد در هر واحد دانشگاهی می توان قبل از اعلام دفترچه اطلاعاتی راجع به رشته های مورد علاقه و شرایط احراز آن کسب نمود. البته در هر واحد دانشگاهی در ترم بهمن 96-97 تعدادی رشته جدید نیز اضافه شده است.

رشته های ارائه شده در بدون کنکور علوم تحقیقات ترم بهمن 96-97

در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم تحقیقات فیزیک، فیزیک مهندسی، زیست شناسی، زیست شناسی گیاهی، مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون، زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان فرانسه و تعدادی از رشته هایی که برای اولین بار در بدون کنکور دانشگاه آزاد در ترم بهمن 96-97 ارائه خواهند شد.

دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، هر ساله به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می کند پذیرش دانشجوی بدون کنکور تنها از طریق ثبت نام اینترنتی و با توجه به معدل صورت می گیرد. در این جا دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در دوره های کاردانی ودفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

دوره کاردانی بدون کنکوردانشگاه آزاد برای برخی از رشته ها دانشجو می پذیرد این دوره به دو دوره پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم

 

 می دانید که  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 96-97 با تغییراتی روبه رو شده است، مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش جهت مشاوره و راهنمایی کردن شما دوستان گرامی در انتخابی منطقی و صحیح و پاسخ به سوالات و ابهامات شما به صورت شبانه روز با شماره تلفن 9099072943  پاسخگو می باشند. در صورت داشتن سوالی راجع به دانشگاه آزاد تهران- شمال بدون کنکور، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز و ... اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.فراموش نکنید راهنمایی گرفتن از مشاوران مجرب و آگاه می تواند سرنوشت و آینده تحصیلی شما را تضمین نماید. 9099072943 شماره تماس با مشاوران درخت دانش از سراسر ایران بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت منزل می باشد. در صورت مشغول بودن خطوط بعد از دو دقیقه مجددا تماس بگیرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۹
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی