Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

رشته های دانشگاه هنر تهران

رشته های دانشگاه هنر تهران

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .رشته های که در دانشگاه هنر تهران ارائه می شوند عبارتند از رشته های طراحی لباس و نقاشی و عکاسی و بازیگری و سینما و کارگردانی و موسیقی  شامل رشته های نوازندگی سازجهانی و نوازندگی ساز ایرانی و آهنگسازی و معماری و شهرسازی و معماری داخلی و  برنامه ریزی شهری و رشته مجسمه سازی و انیمیشن و گرافیک و رشته های طراحی صنعتی و صنایع دستی و چاپ فرش و فلسفه هنر و پژوهش هنر است .                                                                                                                                                                           

دانشکده های دانشگاه هنر تهران

دانشکده های دانشگاه هنر تهران عبارتند از دانشکده سینما و تئاتر تهران و دانشکده هنرهای کاربردی تهران و دانشکده هنرهای تجسمی تهران و دانشکده موسیقی کرج و دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر و دانشکده مجسمه سازی کرج و دانشکده حفاظت و مرمت و دانشکده معماری و شهرسازی می باشند.

دانشگاه هنر تهران

 

شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران

یکی از شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران این است که داوطلبان می توانند با داشتن مدرک کاردانی ویا پیش دانشگاهی از طریق دانشگاه آزاد  برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور که از سال پیش پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی صورت می گرفت .برای ثبت نام دانشگاه آزاد صرفا با سوابق تحصیلی بهمن ماه داوطلبان می بایست از اواخر آذر ماه برای ثبت نام اقدام کنند .  همچنین داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه باید از نیمه دوم مرداد ماه برای این رشته هایی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم اقدام بنمایند .                                                                       

شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران

دانشگاه هنر تهران بدون کنکور چگونه است ؟

داوطلبان می توانند از طریق دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ورودی مهر یا بهمن صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام تمایند . داوطلبان می بایست  از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به محض انتشار دفترچه برای ثبت نام اقدام نمایند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با رشته های دانشگاه هنر تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۶
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی