Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در ابران نداریم!!!

درخت دانش در این مقاله قصد دارد تا واقعیت رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را برای شما داوطلبان علاقمند به رشته های پرطرفدار تجربی بدون کنکور روشن نماید، رشته های پیراپزشکی و پزشکی را بدون آزمون و مدرک زبان در خارج از کشور داریم با هزینه پایین و شرایط ویژه که برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تحصیل خارج از کشور رشته های پزشکی بدون کنکور را مطالعه نمایید.

رشته های پیراپزشکی را در ایران دو سالی است که پذیرش نداریم در بعضی از رشته ها کاردانی به کارشناسی یه سری از رشته ها بر اساس شرایط ویژه پذیرش داریم مانند: تکنسین دهان و دندان، اتاق عمل، مهندسی پزشکی، گیاه پزشکی، علوم آزمایشگاهی و مامایی و ... که پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی (سایت سنجش قسمت کاردانی به کارشناسی) .

اما سوال بیشتر داوطلبان رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ از ما این است:

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 کدامند؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور تنها دانشگاهی است که پذیرش در آن دامنه وسیعی از داوطلبان را پوشش می دهد. تا سال 1393 شرکت در دانشگاه آزاد و ورود به آن تقریبا مشکل بود و بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد موفق به پذیرش در این دانشگاه نمی شدند، اما از سال 93 به بعد با تغییر نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، باعث شد که تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی روزبه روز بیشتر و بیشتر شود.

با افزایش متقاضی در رشته تجربی در سال های اخیر و انتخاب رشته در رشته های پرطرفدار تجربی مانند رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، قبولی در رشته های با آزمون پزشکی سخت شده و همه دنبال ثبت نام بدون آزمون این رشته ها هستند که مشاوران ما توصیه می کنند که مراقب کلاهبرداران در این زمینه باشید.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی جدید ارائه شده در خارج از کشور و داخل، با چه معدلی چه رشته ای قبول می شویم؟ شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، نحوه و زمان ثبت نام رشته های پزشکی بدون آزمون و پذیرش کاردانی رشته های اتاق عمل-هوشبری-مامایی و .. رشته های بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور نیمسال دوم بهمن 98-99

دانشگاه آزاد بدون کنکور در بهمن ماه سال 98-99 نیز بر همین منوال دانشجو پذیرفته است. اما برای ترم مهر ماه (نیمسال اول) سال 98 شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد و جذب کردن دانشجویان بر اساس استعدادهای درخشان در ترم مهر امسال این حدس را می توان زد که به لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با توجه به افزایش جمعیت در این رشته ها،رشته های بدون کنکوری مانند دامپزشکی بدون کنکور، مهندسی پزشکی و ... اضافه شود.

با این حساب انتظار می رود تعدادی از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و شاید رشته های پزشکی بدون کنکور در دفترچه بدون کنکور بهمن ماه اضافه شوند. دانش آموختگان رشته های پیراپزشکی در حفظ وبازیابی سلامت به بیماران کمک می کنند. و بعد از پایان تحصیلات خود می توانند در بیمارستان، کلینیک، در تکنیسین آزمایشگاه، به عنوان رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، صحبت تراپیست، تکنیسین اورژانس و تکنیسین رادیوگرافی و دیالیز تراپیست و ... مشغول به کار شوند.

برای اطلاع از لیست رشته های پیراپزشکی بهمن ماه 98 و شرایط پذیرش رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال دوم می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای ورودی بهمن ماه 98 از نیمه دوم آبان 98 ماه شروع خواهد شد. ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور نیز تا نیمه دوم شهریور ماه می باشد.داوطلبان متقاضی می توانند با همراه داشتن سوابق تحصیلی مورد نیاز و مشخصات فردی به انتخابی عاقلانه اقدام نمایند.

(رشته های پیراپزشکی بدون کنکور) از آنجا که پذیرش در هر کد رشته محل تا ظرفیت مشخص شده بر اساس بالاترین معدل های ثبت نام کنندگان خواهد بود، لازم است دقت نمایید که انتخاب شما سنجیده و آگاهانه باشد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و سراسر کشور 98-99

در پستهای قبلی درخت دانش راجع به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در هر واحد دانشگاهی ارائه شده اند و  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب، رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شمال، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام و ...توضیح داده ایم. در این ترم نیز با مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد در هر واحد دانشگاهی می توان قبل از اعلام دفترچه اطلاعاتی راجع به رشته های مورد علاقه و شرایط احراز آن کسب نمود. البته در هر واحد دانشگاهی در ترم بهمن 98-99 تعدادی رشته جدید نیز اضافه شده است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تاثیر سوابق تحصیلی 98-99

پس با توجه به اخبار رسیده از طرف سرپرست سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و تصمیم جدید مسئولان، هر داوطلب علاقه مند به ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد می تواند در زمان ثبت نام خود رشته های عاقلانه و با توجه به علاقه شخصی خود را انتخاب کرده، سپس بعد از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب، نتیجه پذیرش او در رشته های انتخابی معلوم می گردد.(رشته های پیراپزشکی بدون کنکور)

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

می دانید که  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 با تغییراتی روبه رو شده است، مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش جهت مشاوره و راهنمایی کردن شما دوستان گرامی در انتخابی منطقی و صحیح و پاسخ به سوالات و ابهامات شما به صورت شبانه روز با شماره تلفن 9099072943  پاسخگو می باشند. در صورت داشتن سوالی راجع به دانشگاه آزاد تهران- شمال بدون کنکور، دانشگاه آزاد تهران مرکز بدون کنکور، دانشگاه آزاد تهران- علوم تحقیقات بدون کنکور و ... اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.فراموش نکنید راهنمایی گرفتن از مشاوران مجرب و آگاه می تواند سرنوشت و آینده تحصیلی شما را تضمین نماید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

در صورت مشغول بودن خطوط بعد از دو دقیقه مجددا تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی