Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان ثبت نام تیزهوشان 97

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 مدارس تیزهوشان که در واقع همان مدارس سمپاد یا استعدادهای درخشان معروف است، زیر نظر مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره می شود. که به دلایل متنوعی از جمله بالا بودن سطح کیفیت آموزشی این مدارس و مهیا نمودن شرایط کشف استعداد و پرورش استعدادهای ویژه در هر دانش آموزو ایجاد حس رقابت و تلاش در جهت بالا بردن معلومات در دانش آموزان این مدارس حائز اهمیت می باشد.و به همین دلیل خانواده هایی که توانایی خاصی را در فرزندان خود دریافته اند، تمایل دارند که فرزندان خود را در مدارس تیزهوشان ثبت نام نمایند. تا به این وسیله تلاشی در جهت پیشرفت تحصیلی آنها فراهم کرده باشند.

 جهت ورود به این مدارس هر ساله در دو سطح ششم به هفتم و نهم به دهم آزمون ورودی برگزار می شد و دانش آموزانی که استعداد تحصیلی و تحلیلی بیشتری در مقایسه با دیگر شرکت کنندگان داشتند پذیرفته می شدند. اما در اواخر سال 96 مرکز پرورش استعدادهای درخشان اعلام نموده است که برای کاهش استرس در بین دانش آموزان پایه ششم به هفتم آزمون حذف شده است و فقط آزمون برای دانش آموزان مقطع نهم به دهم در سال 97-98 برگزار می شود. ضمنا زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ادغام شده و فقط یک بار آزمون برگزار می شود. بر حسب نمره اکتسابی آزمون دانش آموزان شرایط مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مشخص خواهند شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم ابتدایی 97 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نیمه اول اردیبهت خواهد بود و به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود ، داوطلبان می توانند از یک هفته قبل از آزمون و با مراجعه به سایت تیزهوشان کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت نمایند. 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان97-98  معمولا هر سال بعد از تعطیلات عید و از تاریخ 20 فروردین به بعد شروع خواهد شد. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان97 در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 97-98 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم انجام خواهد شد.

زمان آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم برای سال تحصیلی 97-98 حذف خواهد شد و همچنین ثبت نام مدارس نمونه با تیزهوشان تجمیع شده است.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 برای پایه نهم به دهم در حدود دو تا سه ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد. دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. در صورت مواجه با هر گونه مشکل یا سوال در روند مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 خود یا فرزندتان، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تلفنی ما بهرمند گردید.

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی