Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97

داوطلبان بسیاری که بنا به هر دلیلی نتوانسته اند از طریق کنکور سراسری اقدام به تحصیل کنند برای تحصیل و ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول(مهر ماه) در رشته های متنوع دانشگاه آزاد اقدام نمایند. اما لازم است بدانید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97شرایط خاص خودش را دارد. بنابراین اگر شما هم خواستار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 هستید می توانید با مطالعه این مقاله از مواردی چون شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی دانشگاه آزاد ،شرایط ،زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد، زمان اعلام دفترچه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد مطلع شوید و سپس با آگاهی کامل برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 و تحصیل در دانشگاه آزاد اقدام نمایید.ضمن اینکه با کلیک بر روی لینک می توانید از  تهران در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و لیست رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم اول (پیوسته و ناپیوسته) که مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش حاصل دو سال تحقیق و کارشناسان مجرب در این زمینه نیز مطلع شوید.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97

همان طور که اطلاع دارید زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه به اتمام رسید، متقاضیان بدون کنکور مهر ماه 97 و نیمسال اول توجه داشته باشند که در سال گذشته در نیمه دوم شهریور ماه ثبت نام و پذیرش بدون کنکور آغاز شد، اما امسال برای متقاضیان نیمسال اول و یا همان مهر ماه در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد و دوستان می توانند ثبت نام خود را برای ورودی مهر ماه یا نوبت اول به انجام برسانند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر همانند پذیرش بهمن ماه خواهد بود به طوری که اکثر رشته ها با ظرفیت خاصی به جز رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی پذیرش خواهند داشت(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول ).

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد 97 در مقطع کارشناسی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ورودی مهر 97 هم از نیمه ی دوم شهریور ماه  تا نیمه ی دوم مهر ماه است.و برای ثبت نام بدون آزمون و  مهلت و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به سایت رسمی سنجش مراجعه کنید. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی را دارید توصیه می کنیم برای راهنمایی بهتر مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را در سایت جامع درخت دانش مطالعه کنید. برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید. برای مشاهده دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 ورودی مهر و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

زمان شروع کلاس های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر ماه

شروع کلاس ها از مهر ماه می باشد ولی ثبت نام نهایی در دانشگاه باید حتما انجام شود که این زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمه ی اول به دانشگاه بستگی دارد. بعضی از دانشگاه ها از حدود اوایل مهر ماه ثبت نام را آغاز می کنند و فراخوان می زنند که کلیه داوطلبانی که از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 قصد آغاز تحصیل دارند با در دست داشتن مدارک به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند. ولی عمده دانشگاه ها ثبت نام نهایی را به اواسط مهر ماه موکول می کنند. بطور کلی زمان ثبت نام نهایی را ترجیحا باید با مراجعه به سایت هر دانشگاه پیگیری کنیم. در نهایت پیشنهاد می کنیم بعد از خواندن این مقاله ، مقاله های تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد، شرایط و نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت 97 دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.

دانش آموزانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند از هر گروهی که مایل باشند رشته ی مورد نظر خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی انتخاب کنند.انتخاب رشته بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

برای مطالعه پربازدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید

با چه نمره هایی در پایه نهم انتخاب رشته کنیم

انتخاب رشته نهم به دهم

شرایط انتخاب رشته انسانی در پایه نهم

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی