Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

سامانه سجا

سامانه سجا

سایت ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد چه سایتی است ؟(سایت سجا شاهد)

پیش ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نام را چگونه انجام دهیم ؟

چه دانش آموزانی می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند ؟

اولویت پذیرش در مدارس شاهد(سجا) بر چه اساسی است ؟

نحوه  ثبت نام در مدارس شاهد سال 97 - 98 چگونه است ؟

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97 چیست ؟

ضوابط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد چیست ؟

نتایج مدارس ابتدایی شاهد  کی اعلام خواهد شد؟

زمان ثبت نام در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در چه زمانی خواهد بود؟

در صورتی که مشاهده نتایج مدارس شاهد پایه دهم با تاخیر اعلام شود والدین برای ثبت نام فرزندان خود چکار کنند؟

درصد قبولی داوطلبان و متقاضیان مدارس شاهد را چگونه متوجه شویم؟

و...

در این پست و مقاله سعی داریم زمان و شرایط و نحوه ثبت نام مدارس شاهد و اعلام نتایج مدارس شاهد 97، ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا، معرفی و لینک سایت سجا، لینک ثبت نام مدارس شاهد سجا در سه مقطع را خدمت دوستان عزیز عرض نماییم

مدارس شاهد هر سال در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آمور پذیرش می کند. ثبت نام مدارس شاهد معمولا از تیرماه انجام خواهد شد. براساس اطلاعات بدست آمده ثبت نام مدارس ابتدایی در اوایل تیرماه انجام می گیرد. ثبت نام در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم در نیمه دوم تیرماه انجام خواهد گرفت.

ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه سحا و سایت سجا انجام خواهد گرفت، مشاوران درخت دانش با سابقه ی چند ساله در ثبت نام ورودی مدارس شاهد با امتیاز بندی سهمیه فرزندان شما، ثبت کد شغلی والدین، اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین، انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی در سامانه، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهمیه های حفظ قران، بسیجی و ... در کنار شما خواهد بود، تا با وارد کردن اطلاعات صحیح و درست واردن کردن سهمیه خود و حتی بدون سهمیه بتوانید ثبت نام با درصد قبولی بالاتر انجام دهید.

برای ورود و ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 97 می توانید یا با گرفتن شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت به مشاوران مجرب درخت دانش وصل شید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

 لیست بهترین مدارس شاهد ابتدایی

بهترین مدارس راهنمایی شاهد تهران

تقویم آموزشی ثبت نام مدارس شاهد را می توانید در بند زیر مشاهده نمایید.

  • ثبت نام مدارس ابتدایی در تاریخ 3/3/97
  • ثبت نام مدارس متوسطه اول پایه هفتم 14/4/97
  • ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 7/4/97

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد 97-98

مدارس شاهد محدودیتی برای ثبت نام ندارد به این منظور که افراد می توانند ثبت نام خود را انجام دهند اما نسبت به میزان امتیاز، آنها مورد پذیرش قرار می گیرند.

 معرفی لینک سامانه سجا

این سامانه که به اختصار با نام سجا معرفی می شود، در بهار 1394 و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران راه اندازی شده و در نشانی saja.medu.ir در دسترس کاربران این سامانه قرار گرفته است..

با آغاز به کار سامانه سجا، تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نظارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

این سامانه حوزه های مختلف مدارس شاهد و ایثارگران همچنین امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و یکپارچگی و جامعیت آماری، به سایر سیستم‌ها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الکترونیک دانش آموزان)، بکفا (سیستم های ساماندهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی ، سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش و سامانه بنیاد شهید متصل است تا اطلاعات موردنیاز در دسترس قرار گیرد و ارائه خدمات مناسب به ایثارگران مقدور شده و فرآیندهای جاری آن تسهیل گردد.

 

مراحل ثبت نام در سامانه سجا (ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا)چیست؟

برای ثبت نام در سامانه سجا به نشانیstudent.sajaa.medu.ir مراجعه نمایید. تمامی توضیحات، شرایط عمومی و اختصاصی و نیز راهنماهای لازم برای ورود به سامانه، در این بخش قابل مشاهده و دریافت است.

برای مطالعه پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

مدیریت بازرگانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول

راه های ارتباط با مشاوران درخت دانش

درخت دانش در پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در خدمت شما دوستان عزیز خواهد بود، در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 9099072943 با مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی