Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۳ ب.ظ

سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja

سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja

داوطلبان و متقاضیان ورود به مدارس شاهد تمامی مراحل ثبت نام خود را از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja انجام خواهند داد که بسیاری از داوطلبان به اشتباه این سامانه را سامانه سجاد یا سجام می شناسند در این مقاله سعی داریم به معرفی سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و نحوه ورود به سامانه سجا بپردازیم.

ورود مستقیم به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 - saja

از پرتکرارترین سوالاتی که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از مشاوران درخت دانش پرسیده اند از نحوه ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja بوده است و اینکه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا به چه صورت است در ادامه مقاله هر آنچه در مورد سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 باید داوطلبان بدانند را توضیح داده ایم.

آدرس سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja

تنها سامانه رسمی ثبت نام مدارس شاهد سایت سجا به آدرس saja.medu.ir می باشد و داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja اقدام به پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 می نمایند و تا اعلام نتایج مدارس شاهد 98 منتظز خواهند ماند و جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد، مراجعه حضوری به مددارس شاهد رانخواهیم داشت.

داوطلبان محترم در صورت داشتن هرگونه سوالا و ابهام در نحوه ورد به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja، نحوه امتیاز بندی دانش آموزان در مدارس شاهد 98، ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد و انخاب مدارس شاهد از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

معرفی سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه saja.medu.ir سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد و تنها سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که می توانید لیست مدارس شاهد 98-99  تهران و شهرستان ها را مطالعه بفرمایید، لذا اکیدا توصیه می شود از مراجعه حضوری به مدارس شاهد جهت ثبت نام خودداری نمایید و ثبت نام دانش آموزان و فرزندان خود را از طریق سایت مدارس شاهد 98 انجام دهید.

خدمات سایت saja.medu.ir

سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران برای ورود سه دسته از افراد خدمات ارائه خواهد داد:

·         پنل کاربری مسئولان

·         پنل ثبت نام دانش آموزان

·         پنل کاربری مدارس

پنل کاربری مسئولان جهت ورود مسئولان ادارات شاهد و ایثارگران می باشد و پنل کاربری مدارس جهت ورود مدیران مدارس شاهد و ایثارگران می باشد.

پنل ثبت نام مدارس شاهد برای ورود دانش آموزان متقاضی ثبت نام مدارس شاهد 98 جهت انجام ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 98-99 می باشد و با توجه به اینکه حتی 5 امتیاز در سرنوشت قبولی دانش آموز تاثیر گذار هست لذا پیشنهاد می شود که :

شانس قبولی فرزندان و دانش آموزان خود را در مدارس شاهد 98 با مشاوران درخت دانش بالا ببرید بالا ببرید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی