Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

  • نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 چگونه است ؟
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تیزهوشان چیست ؟
  • کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه زمانی ارایه می شود ؟
  • سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 چه سایتی است ؟

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از سازمان سنجش، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 از 20 فروردین ماه به بعد می باشد. و طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است تا 4 الی 5 روز بعد هم تمدید شود. داوطلبان برای ثبت نام در سایت تیزهوشان  Azmoon.medu.ir وارد شده و با وارد کردن مشخصات خود در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 کنند. در مرحله اول ثبت نام، لیستی از ظرفیت مدارس تیزهوشان را مشاهده می کنید که می توانید از بین مدارس ارائه شده، حداکثر 3 مدرسه را به دلخواه خود انتخاب کنید. در مرحله بعدی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، کسانی که مرحله اول ثبت نام را پشت سر گزاشتند باید به سامانه که در فروردین ماه مجددا باز شده مراجعه کرده و هزینه ثبت نام که هنوز مبلغ آن مشخص نشده است را به صورت اینترنتی واریز کنند. توجه داشته باشید که مسئولین مدارس تیزهوشان وظیفه ای در قبال ثبت نام شما ندارند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تیزهوشان

.i تکمیل فرم ثبت نام در آزمون: داوطلبان باید پس از ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان، فیلدهای مربوط در تقاضا نامه ثبت نام را تکمیل نمایند. دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تیزهوشان عبارت است از

.ii بارگزاری فایل عکس داوطلب: جهت ثبت نام، فایل عکس (400×300 پیکسل یا 300×200 پیکسل و فرمت jpeg) با زمینه ی سفید، مربوط به سال جاری دانش آموزان مورد نیاز است. حجم این فایل نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد. در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی غیر از دانش آموز شرکت کننده، ضمن محرومیت از شرکت در آزمون، پیگرد قانونی اعمال و ثبت نام آنان بلا اثر خواهد شد. ضمنأ عکس دختران باید با حجاب اسلامی بوده و صورت آنان کاملأ مشخص باشد.

.iii واریز مبلغ 165/000 ریال فقظ از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی طبق زمان بندی: تاریخ مراجعه به سامانه و انجام واریز وجه به منظور قطعی شدن ثبت نام ، در سامانه اطلاع رسانی می شود ، داوطلبان گرامی باید جهت پرداخت وجه ثبت نام، از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، استفاده نموده و رمز دوم پرداخت اینترنتی را به همراه داشته باشند.

نکته 1: در صورت واریز وجه ثبت نام به صورت مستقیم، از طریق مراجعه به بانک و یا دستگاه های خودپرداز ، هیچ گونه ثبت نامی انجام نشده و وجه واریزی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

نکته 2: مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ ، دریافت هر گونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97

شامل : نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 به این صورت است که نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، اولویت مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب می باشد که معمولأ 1 هفته قبل از اینکه آزمون برگزار شود در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

صدور کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، رسیدگی به اعتراضات و کلیه امور به ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری توسط داوطلبان انجام می پذیرد و مدارس در این رابطه مسئولیتی را به عهده نخواهند داشت.

نکته: داوطلبان باید توجه داشته باشند که حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد.و  شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان از این افراد به عمل نخواهد آمد.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97

ثبت نام مدارس تیزهوشان معمولا از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 انجام می شود که برای ورود به این سایت و اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی