Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ

شرایط ثبت نام مدارس راهنمایی شاهد

شرایط ثبت نام مدارس راهنمایی شاهد

ثبت نام مدارس راهنمایی در دو دوره انجام می شود به این معنی که در واقع مرحله اول پیش ثبت نام می باشد، و در مرحله دوم بعد از اعلام نتایج مرحله اول داوطلبان می توانند در صورت پذیرفته شدن به مدارس شاهد مراجعه کرده و مدارک خود را برای ثبت نام اصلی تحویل مدارس مربوطه دهند.

ثبت نام پایه ششم به هفتم مدارس شاهد

در دوره اول متوسطه متقاضیان باید در تمامی دروس کسب مقیاس خیلی خوب و در یک درس مقیاس خوب را کسب نمایند.

نکته قابل توجه برای فرزندان جانباز کسب دو درس مقیاس خوب پذیرفته می شود.

ثبت نام پایه هشتم مدارس شاهد

دوره اول متوسطه پایه هشتم در واقع حداقل معدل 17 نوبت دوم میانگین مستمر و پایانی و حداقل نمره 16 در تمامی دروس امتحانات نوبت دوم

 در شرایط ثبت نام مدارس شاهد تمامی دوستان می توانند در این مدارس ثبت نام اولیه خود را به انجام برسانند. ثبت نام ها معمولا در مقطع راهنمایی از خردادماه شروع و نتایج آنها از تیرماه اعلام خواهد شد. باتوجه به اینکه خیلی از داوطلبان به منظور به موعد ثبت نام کردن در بقیه مدارس غیرانتفاعی و نمونه باعث می شود که از ثبت نام در مدارس شاهد منصرف شوند، و باعث می شود در حالت ذخیره دوستان زیادی پذیرش شوند.

ثبت نام مدارس شاهد پایه نهم

متقاضیان باید معدل 17 در نوبت دوم را کسب نمایند (میانگین مستمر و پایانی) و نمره 16 مابقی دروس در امتحانات نوبت دوم

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در باب موضوعات ثبت نام مدارس شاهد 97، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 97، بهترین مدارس دخترانه شاهد تهران می توانید بر روی لینک  های مربوط رنگی زیر کلیک نماییدیا با مشاوران مجرب مشاوره مدارس شاهد درخت دانش تماس حاصل نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج مدارس شاهد

سامانه سجا 

لیست مدارس راهنمایی شاهد تهران

هزینه ثبت نام مدارس راهنمایی شاهد

با توجه به اینکه، اعلام نتایج مدارس شاهد 97 از طریق سایت انجام می گیرد و هیچ گونه هزینه ایی برای شما دوستان عزیز نخواهد داشت از پرداخت کردن هرگونه هزینه جدا خودداری نمایید.

تعدادی از موسسات با ارائه شماره کارت هزینه هایی را از متقاضیان دریافت نموده اند که خواهشندیم از چنین کاری خودداری نمایند، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهند شد (از ذکر کردن نام موسسات فعلا خودداری می کنیم در صورت تکرار حتما آنها را ذکر خواهیم کرد)

 

نحوه ثبت نام مدارس دبیرستان شاهد سال 97

در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول یا همان راهنمایی و متوسطه دوم یا همان دبیرستان نحوه ثبت نام مدارس شاهد انجام می گیرد. ثبت نام از طریق سایت student.sajaa.medu.ir  به صورت اینترنتی برای مدارس شاهد انجام می شود.

بعد از ثبت نام و بررسی امتیازات هر داوطلب، نتایج نهایی بر روی همان سایت سجا اعلام می شود. سپس شما باید جهت تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت نام را انجام دهید.

هر داوطلب برای پذیرش در مدارس شاهد باید دارای شرایط عمومی و شرایط علمی لازم به شرح زیر باشد:

شرایط عمومی مدارس شاهد

1- سکونت در محدوده تعیین شده

2- رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزشی

3- دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

4- رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب.

شرایط علمی برای دانش آموزان مقطع دوم تا ششم :

کسب کردن نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه.

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم

باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر در یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب نموده باشد.

البته فرزندان جانبازان 25 الی 49 درصد حداکثر دو مورد درسی خوب و بقیه خیلی خوب مورد پذیرش قرار می گیرند.

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم:

باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده  و اگر قصد ادامه تحصیل در مدرسه شاهد را داشته باشد، باید در سال قبل حداقل نمره پایانی 14 و نمره سالانه 13 را در دروس اختصاصی کسب کرده باشد.

زمان ثبت نام و اعلام نتایج نهایی در مدارس شاهد سال 97

در مقطع اول ابتدایی سوم تا پانزدهم خرداد ماه، در پایه هفتم یکم تا چهاردهم تیر ماه در پایه دهم از هفتم تا بیستم تیر ماه ثبت نام انجام می گیرد.

البته برای دانش آموزان غیر شاهد دارای شرایط ثبت نام مدارس شاهد و لیست مدرسه های شاهد مقطع راهنمایی تهران در دو مرحله موقت و قطعی انجام می گیرد. زیرا که داوطلبان را بر اساس امتیاز اولویت بندی می کنند.

اگر در زمان مقرر جهت ثبت نام اقدام نکنند ثبت نام آنها در یک تاریخ دیگر امکان ندارد. همراه داشتن مدارک لازم با حضور یکی از والدین جهت ثبت نام داوطلبان غیر شاهد الزامی است.

از طرف مدرسه نتایج نهایی برای پایه اول در چهارم تیر ماه، برای پایه هفتم چهارم مرداد ماه و برای پایه دهم در تاریخ هفتم مرداد ماه اعلام می شود.

لازم به ذکر است که برای دانش آموزان میان پایه که تصمیم به ادامه تحصیل در مدرسه شاهد دارند، از یکم تا دهم مرداد ماه باید به صورت حضوری ثبت نام کنند.

برای مطالعه پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید :

رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه

انتخاب رشته دانشگاه سراسری 

بدون کنکور پیام نور مهر97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، فرم های هدایت تحصیلی به صورت شبانه روزی با شماره 9099072943 بدون کدگیری آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما دانش آموزان گرامی است.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی