Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ب.ظ

شرایط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98 با تمامی مقاطع متفاوت است زیرا معدل دانش آموز خود حداکثر شامل 300 امتیاز می باشد و برای دانش آموزانی که سهمیه های بالا ندارند خود یه شانس قبولی می باشد که در این مقطه دوره دوم متوسطه ما داریم.

چهارشنبه 5 تیر ماه 98 پیش ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان دوره دوم متوسطه آغاز خواهد شد و به مدت دو هفته در سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ادامه خواهد داشت توصیه می شود: حتما قبل از ثبت نام این مقاله را کامل مطالعه نمایید و برای بالا بردن شانس قبولی در این دوره از ثبت نام، درج امتیاز های عادی و ایثارگری و فرهنگی و ..( درج امتیاز نوه رزمنده (جدید) و .. اتتخاب مدرسه در رشته دلخواه با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد 98

 

آغاز ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم متوسطه دوم از فردا

ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 از فردا 5 تیر ماه 98 آغاز می شود و تا 21 تیر ماه ادامه خواهد داشت، امتیاز معدل دانش آموز یکی از امتیازهای قبولی می باشد و حتی دانش آموزانی که امتیازهای جانبازی و ایثارگری و نوه رزمنده و فرهنگی و مدال اول تا سوم مسابقات و ....ندارند می توانند با امتیاز معدل وارد مدارس شاهد دبیرستان دوره دوم شوند.

توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل ثبت نام متوسطه دوره دوم مدرسه شاهد، انتخاب مدرسه و اولویت بندی رشته(بعضی از مدارس بعضی از رشته ها را ارائه پذیرش ندارند)، درج امتیازهای عادی و ایثارگری و بالا بردن شانس قبولی، ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و .. می توانید با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم متوسطه دوره اول تا 14 تیر ماه

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98، از اول تیر ماه آغاز شد و مهلت ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد جهت ثبت نام دانش آموزان پایه متوسطه دوره اول دبیرستان (اول راهنمایی) شاهد بر اساس امتیاز های جدید ارائه شده تا  14 تیر ماه 98 ادامه خواهد داشت و دانش آموزان و خانواده ها اصلا نگران زمان ثبت نام نباشند، توصیه می شود که تمام مراحل ثبت نام و انتخاب مدرسه، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 را به مشاوران مجرب سجا درخت دانش بسپارید و حتما این مقاله را کامل مطالعه نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی