Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

همانطور که در بند بالا مشاهده کردیم برای حضور در آزمون سراسری 99 و موفقیت در این آزمون باید مراحل را به ترتیب در زمان مذکور انجام شود. مرحله اول که همان ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 99 است  نیازمند دارابودن شرایط زیر می باشد:

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری 99

اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح  در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.

نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی، فراماسونری و اعقاب آنها عدم احراز فساد اخلاقی.

  عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم احراز فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99

با توجه به اینکه شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 99 از حساست بیشتری برخوردار می باشد پیشنهاد میکنیم حتما لینک زیر را جداگانه مطالعه نمایید.

شرایط اختصاصی کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام آزمون سراسری سال 99

ثبت نام کنکور سراسری سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

حذفیات کنکور سراسری 99

تعدادی از داوطلبان به نکات ریز برگزاری و شرایط کنکور سراسری توجه نکرده و تا حدودی نسبت به این موضوعات سهل انگاری میکنند اما در واقعیت آگاهی دشتن ااز شرایط ثبت نام و همچنین حذفیات کنکور یکی از موارد مهم در بزرگترین ماراتن علمی کشور می باشد.

با توجه به اینکه حذفیات کنکور سراسری در دو دوره تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم می باشد پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاات دقیق و به روز از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

سهمیه های کنکور سراسری 99

 

با توجه به اینکه طی سالهای گذشته در کنکور سراسری از سهمیه های متفاوتی استفاده می شد در حال حاضر با پیگیری های متوالی و پی در پی این سهمیه ها به حداقل خواهد رسید و تعدادی از سهمیه ها در کنکور سراسری 99 حذف خواهند شد.(البته سهمیه های مناطق، ایثارگران و خانواده شهید، مناطق زلزله زده و تعدادی دیگراز سهمیه ها در کنکور لحاظ خواهند شد)

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل بزرگترین ماراتن علمی کشور(کنکور سراسری 99) شامل: ثبت نام کنکور سراسری 99، برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 99، معرفی منابع کنکور سراسری 99، مشاوره و برنامه ریزی های درسی ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99، حذفیات کنکور سراسری 99 و .... در کنار شما داوطلبان عزیز این آزمون خواهند بود.

برای ارتباط با مشاورین سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی