Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ

ظرفیت مازاد دانشگاه چیست؟

در پاسخ به سوال بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 و د که ظرفیت مازاد دانشگاه چیست؟ و چه تفاوتی با پذیرش سایر دانشگاه ها دارد باید گفت؟

بر اساس مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از سال تحصیلی 94-93 آن دسته از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که فاقد دانشگاه پردیس خودگردان می باشند، مجاز هستند طبق ضوابط مصوب شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، دانشجوی ظرفیت مازاد پذیرش نمایند.

تفاوت ظرفیت مازاد دانشگاه با پردیس خود گردان 98

ظرفیت مازاد را بیشتر دانشگاه آزاد اضافه به ظرفیت خود پذیرش دارد و شهریه هایی به نسبت گرون تر هم در بر خواهد داشت که در ادامه کامل به آن می پردازیم اما در مقاله پزشکی پردیس خودگردان کامل توضیح داده شده است که این دانشگاه ها روزانه هستند و ظرفیت رشته های بالایی با شهریه بالاتر دارند.

توصیه می شود: برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و همچنین دانشگاه آزاد، آخرین رتبه های قبولی ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد و سراسری، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته های پزشکی بدون کنکور و با چه رتبه ای چه رشته ای، شهریه های دانشگاه ها و ... می توانید با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

هزینه تحصیل ظرفیت مازاد دانشگاه

این پذیرش ظرفیت مازاد برای داوطلبان هزینه تحصیل ظرفیت مازاد و خدمات رفاهی در بر دارد و این مبلغ هزینه را معاونت آموزشی وزارت بهداشت و تصویب هیئات امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی تعیین می کند.

در مورد نقل و انتقالات  و مهمانی پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد، مشروط بر موافقت مبدا و مقصد و با رعایت ضوابط آیین نامه بلامانع است. و بقیه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجوی مازاد ظرفیت مانند پذیرش دانشجو در پردیس های خود گردان می باشد، برای اطلاع از رشته ها و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98 کلیک نمایید.

ظرفیت مازاد دانشگاه

شهریه رشته های پزشکی مازاد ظرفیت 98

بر اساس آخرین اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی، هزینه های تحصیلی واحدهای ظرفیت مازاد دانشگاه بر اساس رشته های علوم پزشکی متفاوت می باشد، تقریبا برای هر کدام از رشته ها 1.5 برابر دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد.

برای اطلاعات بیشتر شهریه رشته های مازاد ظرفیت 98 در زیر درج شده است.

هزینه های واحد غیرانتفاعی برای تکمیل ظرفیت با شهریه ثابت 1600000ت و متغیر 1700000 می باشد.

ظرفیت مازاد برای رشته های پرستاری ترمی 6500000 میلیون تومان می باشد. برای یک سال تحصیلی 13000000 میلیون تومان باید در نظر گرفت.این مبالغ تا حدودی با شرایط خوابگاه و تحصیل بالاتر برآورد شده دوستان عزیز مدنظر داشته باشند در صورتی که برای تکمیل ظرفیت این رشته ها را انتخاب می کنند از بابت هزینه و شهریه مشکلی نداشته باشند. برای دریافت اطلاعات دقیق تر  از مابقی رشته ها می توانید با مشاوران درخت دانش تماس حاصل بفرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۹
مشاور

نظرات (۱)

۲۳ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۷ میدی ومهدی

اپردیس بدون کنکوررشته پزشکی ارائه شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی