Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ق.ظ

قبولی بدون سهمیه در مدارس شاهد 97-98

قبولی بدون سهمیه در مدارس شاهد 97-98

  • آیا بدون داشتن سهمیه می توان در مدارس شاهد ثبت نام کرد ؟
  • اولویت پذیرش در مدارس شاهد در مقطع اول راهنمایی با چه افرادی است ؟
  • نحوه بازیابی اطلاعات نتایج آزمون ابتدایی شاهد چگونه است ؟
  • شرایط ثبت نام عمومی مدارس شاهد متوسطه اول به چه صورت است ؟
  • شرایط عمومی و علمی برای ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم 97 چیست ؟
  • اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم ؟

چگونه وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد شوم ؟

در نحوه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 97 سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول یا همان راهنمایی و متوسطه دوم یا همان دبیرستان شرایط ونحوه ثبت نام مدارس شاهد انجام می گیرد. ثبت نام از طریق سایت student.sajaa.medu.ir  به صورت اینترنتی برای مدارس شاهد انجام می شود. بعد از ثبت نام و بررسی امتیازات هر داوطلب ، نتایج نهایی بر روی همان سایت سجا اعلام می شود. سپس شما باید جهت تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام میان دوره مدارس شاهد سال 97 از طریق سایت سناد به صورت اینترنتی انجام می گیرد برای ورود به سامانه سناد بر روی لینک آن کلیک نمایید.

 

داوطلبان گرامی جهت دریافت نمونه برگ ثبت نام مدارس اول راهنمایی شاهد و شهریه مدارس شاهد مقطع دبیرستان می توانید با شماره 90909072943 تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام دوم متوسطه مدارس شاهد 97-98

سایت ثبت نام مدارس دوم متوسطه شاهد ٩٧ مدارسی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر با شرایطی خاص و ویژه با بالاترین کادر علمی و آموزشی و دبیرانی با سطح بالای علمی می باشد که تحصیل در این مدارس آرزوی بسیاری از دانش آموزان و خواسته خانواده های آنهاست. در مدارس شاهد(سجا) فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان پنجاه درصد و بالاترو همچنین دانش آموزانی که حافظ قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه، استان و کشور، فرزند کارمن رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در این سامانه ثبت نام مدارس شاهد تهران نمایند. این مدارس اکثرا هوشمند هستند.

قبولی ذخیره در اعلام نتایج مدارس ابتدایی شاهد

قبولی ذخیره در مدارس ابتدایی شاهد همان طور که اطلاع دارید، نتایج مدارس شاهد برای سال تحصیلی  در تاریخ 17 تا 19 خرداد ماهاعلام شد. مدارس پایه هفتم مدارس شاهد در تاریخ 21 تیرماه در سامانه سجا اعلام، و دانش آموزانی که موفق شدند که نمره قبولی را کسب نمایند با مراجعه به مدرسه مورد نظر و تکمیل مدارک ثبت می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

نتایج پایه دهم مدارس شاهد امسال با تاخیر چند روزه اعلام شد. تاخیری که تا تاریخ 28 تیرماه ادامه پیدا کرد و همین عامل موجب شد که خانواده ها به دلیل نگرانی ثبت نام بچه های خود مجبور شوند در مدارس دیگر ثبت نام را انجام دهند

مدارک لازم برای پیش ثبت نام مدارس شاهد

  برای ورود به سایت سجا و پذیرش دانش‌آموزان شاهد و غیرشاهد درپایه‌های ورودی دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم صرفاً از طریق سامانه سجا انجام می‌شود. دیگر مدارک لازم برذای ثبت نام در مدارس شاهد لازم است متقاضیان در درج کد ملی، نام و نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه ای، نام استان و شهرستان، نام آموزشگاه، و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آید. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، مسئولیت برعهده متقاضی خواهد بود.وثبت نام شما در مدرسه «کان لم یکن» تلقی خواهد شد .

      پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام، به درخواست‌های واصله در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

      به منظور استفاده از امتیاز مربوط به هر یک از بند های جدول امتیاز بندی، ارائه اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی ضروری است.

      در پایان ثبت نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی برعهده متقاضی است. لذا برای جلوگیری از برخی مشکلات، دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

      متقاضیان پس از تکمیل فرم ثبت نام موقت و دریافت کد رهگیری، یک نسخه از فرم تکمیل شده ثبت نام را  تهیه و آنرا نزد خود نگهداری کنند.

      متقاضیان ثبت نام می توانند تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام مدارس شاهد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند .

    از بین متقاضیان ثبت نام در پایه های ورودی ( اول ابتدایی ، پایه های هفتم و دهم ) در مدارس شاهد به میزان دو برابر ظرفیت ( اصلی و ذخیره ) از طریق سامانه سجا اعلام می شود. مدیران پس از دریافت اسامی  از طریق سیستم پیامکی نسبت به اطلاع رسانی به والدین اقدام نمایند.

      حضور حداقل یکی از والدین و ارائه اصل مدارک ثبت شده در سامانه سجا، هنگام ثبت نام قطعی  الزامی است.

      تبصره- درصورت نقص مدارک، ولی دانش آموز می تواند حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام، نسبت به رفع نقص و تحویل مدارک به مسئول مربوط اقدام نماید. بدیهی است پس از انقضای مهلت مذکور هیچ گونه مدرک یا ادعایی پذیرفته نخواهد شد و ثبت نام موقت، کان لم یکن تلقی می شود.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 97 بر روی لینک آن کلیک نمایید.

برای مطالعه پربازدیدترین مقالات سایت جامعن درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کتکور مهرماه

رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد 97

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد مهر 97

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی