محرومیت کنکور 97

آیا قبول شدن در آزمون کنکور سراسری 96 مانع از شرکت در آزمون 97 خواهدشد.؟

آیا انتخاب رشته نادرست و قبولی در آن باعث محرومیت در کنکور 97 می شود؟

امکان رفع محرومیت در کنکور 97 تا چه اندازه می باشد؟

مراحل رفع محرومیت آزمون کنکور 97 چگونه می باشد؟

درخواست تغییر دوره قبلی چگونه می باشد؟

درخواست به حد نصاب نرسیدن محل قبولی چگونه است؟

……

 

دغدغه ی بسیاری از داوطلبان ، محروم شدن از شرکت در آزمون 97 می باشد. همان طور که اطلاع دارید کارنامه سبز در تاریخ 29.6.96 منتشر شد. پذیرفته شدگان کنکور 96 با توجه به انتخاب رشته و نتایج کارنامه سبز توانستند شانس خود را در انتخاب های بعدی خود امتحان کرده و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

شرایط محرومیت در کنکور سراسری(محرومیت کنکور 97)

در کنکور سراسری سالهای پیش عنوانی تحت محرومیت از شرکت در کنکور سال بعد وجود داشت. محرومیت در کنکور سراسری و در دوره های روزانه  به این صورت است که داوطلبی انتخاب رشته خود را انجام دهد و در دوره روزانه پذیرش شود برای سال بعد محروم خواهد شد، اما برای کنکور سراسری 97 این محدودیت برداشته شده است. شما اگر جزء داوطلبانی هستید که در کنکور 96 در دانشگاه های دولتی و روزانه پذیرش شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا 7 مهر فرصت دارید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنچش آموزش کشور محرومیت خود را از کنکور 97 رفع نمایید.

برای رفع این محرومیت(محرومیت کنکور 97) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان پس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

مشاوران و کارشناسان آموزشی درخت دانش برای ثبت اعتراض و مراحل رفع محرومیت کنکور 97در کنار شما دوستان عزیز خواهند بود.

برای دریافت  اطلاعات بیشتر در زمینه های برنامه ریزی های درسی برای کنکور 97،  انتقالی با کارنامه سبز، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، می توانید با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش