Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97

  • نتایج اولیه کنکور سراسری 97 کی اعلام می شود؟
  • نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 97؟
  • شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97؟
  • زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97؟
  • استرس بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 97 با هر رتبه ترازی چگونه کنترل نماییم؟
  • و ...

همانطور که اطلاع دارید کنکور سراسری 97 در روزهای 7 و 8 تیرماه برگزار شد و تقریبا حدود یک میلیون و 11 هزار نفر در این ماراتن بزرگ علمی کشور شرکت نمودند. آزمون کنکور سراسری در 5 گروه کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور علوم انسانی، کنکور زبان های خارجه و گروه هنر برگزار شد.

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97 معمولا براساس اطلاعات سالهای گذشته از نیمه دوم مرداد ماه 97 منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید یا با شماره 9099072943 با تلفن ثابت تماس برقرار کرده و یا در کانال تلگرام اطلاع رسانی مشاوره تحصیلی درخت دانش عضو باشید.

نکته قابل توجه این است که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را هم می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش مشاهده و دانلود بفرمایید.

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری سال 97 که آزمون آنها در تاریخ 7و8 تیرماه برگزار شد، می توانند برای مشاهده نتایج خود از طریق اطلاعات زیر نتایج خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند.

روش جستجو براساس شماره داوطلب

روش جستجو براساس شماره پرونده

روش جستجو با اطلاعات فردی

افرادی که اطلاعات شماره داوزلبی و یا پرونده خود را دراختیار ندارند در زیر روش دریافت اطلاعات را به صورت مختصر و مفید توضیح داده ایم.

روش جستچو براساس شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

اکثر داوطلبان در برگه ثبت نام کنکور سراسری خود همچنین در برگه چسپ شده بر روی صندلی کنکور  سراسری 97 این شماره را می توانند دریافت کنند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

روش جستجو براساس شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام

این روش را معمولا دوستانی که اطلاعات کامل ثبت نام خود را ثبت کرده باشند به کار می برند که درواقع شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود را می توانند در برگه ثبت نام مشاهده نمایند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

روش جستجو براساس شماره پرونده، شماره سریال و شماره شناسنامه

اطلاعات و برگه ثبت نام داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسی 97 حاوی اطلاعات بالا می باشد متقاضیان مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97 می توانند از این سه طریق نتایج خود را مشاهده کرده و خود را برای مرحله آخر بزرگترین مارتن علمی کشور، انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آماده کنند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

کنکور سراسری سال 97 بدلیل اینکه در واقع در زیرگروه تجربی با افزایش متقاضیان و داوطلبان مواجه بودیم قطعا در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 باید نهایت توجه و دقت لازم را با هر تراز نمره ای و هر رتبه ای مورد نظر داشته باشیم.

تراز نمره قبولی پرستاری کنکور سراسری 97

تراز نمره قبولی پزشکی کنکور سراسری 97

انتخاب رشته خود را به بهترین مشاوران تحصیلی کشور با کمترین هزینه به نسبت بقیه سایت های مشاوره تحصیلی بسپارید.

برای مراجعه حضوری انتخاب رشته می توانید از طریق شماره تلگرام 09033806196 هماهنگی لازم را مبذول بفرمایید.

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97 بدون داشتن اطلاعات ثبت نام

دوستان در صورتی که اطلاعات ثبت نام خود را گم کرده باشند و یا در دسترس نداشته باشند می توانند از طریق لینک زیر برای دریافت اطلاعات خود اقدام نمایند.

دریافت شماره داوطلبی و پرونده کنکور سراسری 97

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در قالب جداگانه و دفترچه های متفاوت منتشر و انجام خواهد شد. انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با انتخاب رشته دانشگاه آزاد متفاوت می باشد، لیست رشته های بدون کنکور با آزمون سراسری 97 هم را می توانید در دفترچه جداگانه مشاهده نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام بدون کنکور پیام نور را می توانید در لینک  های رنگی زیر مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصیلی درخت  دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و ثبت نام بدون کنکور97 همراه شما دوستان عزیز خواهند بود. دوستان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 9099072943 با شماروان مجرب درخت دانش در ارتباط بوده انتخاب رشته خود را به بهترین مشاوران با کمترین هزینه

اعتماد شما سرمایه ماست

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی