Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ب.ظ

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با در نظر گرفتن مهمترین ملاک های انتخاب رشته و اولویت بندی 1398، معرفی رشته ها از نظر 3 معیار مهم، معرفی رشته های کار آفرین، معرفی سطح دانشگاه ها، و آخرین رتبه قبولی سال 97 تمامی رشته ها، انتخاب رشته تخصصی و تضمینی به صورت تلفنی و حضوری و ... شما می توانید به راحتی با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل با این مشاوران ما در تماس باشید.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 انتخاب رشته کنکور سراسری 9

تراز نمره قبولی پزشکی 98

رشته ی پزشکی پر طرفدار ترین رشته در بین داوطلبان رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز می باشد دلیل این موضوع  شاید در جایگاه خاص یک پزشک در جامعه باشد و شاید هم وضعیت مناسب کاری و درامد پزشکی باشد خیلی ها هم از همان کودکی با رویای یک پزشک موفق شدن بزرگ شده اند و فارغ از تمام محاسن پزشکی به دلیل علاقه ی شخصی می خواهند وارد این رشته با تراز نمره قبولی پزشکی مورد نیاز شوند.

به هر حال رقابت در بین داوطلبان انتخاب رشته کنکور تجربی 98 بر سر رشته پزشکی با آزمون و پزشکی بدون کنکور بسیار زیاد است و قطعا داوطلبان کنکور 98 امسال می خواهند بدانند که در سال های گذ شته داوطلبان با چه رتبه و تراز و درصدهایی توانسته اند وارد دانشکده های پزشکی شوند در این مقاله می خواهیم شما را در پاسخ به این سوال یاری کنیم.(تراز نمره قبولی پزشکی)

معرفی رشته های پزشکی 

نظام آموزش پزشکی شامل 4 دوره ی علوم پایه ,فیزیو پا تو لوژی , کارآموزی بالینی وکار ورزی بالینی است دوره ی علوم پایه است شامل 5 ترم تحصیلی است که سپس از پایان این 5 ترم یک امتحان جامع علوم پایه پزشکی از تمامی دانشجویان در سراسر دانشگاه های علوم پزشکی  کشور گرفته می شود وکسانی که بتوانند در این آزمون نمره ی 10به بالا را کسب کنند می توانند در دوره ی بعدی که فیزیوپاتولوژی است شرکت نمایند.

این دوره شامل 31 واحد درسی است ودر دو ترم انجام می شود نمره ی دانشجو در پایان این دو ترم باید حداقل باشد تا بتواند وارد دوره یکار آموزی شود و در صورتی که دانشجو در بعضی از درس ها نمره ی زیر 12 بیاورد باید مجددا آنها را بخواند و امتحان دهد.

داوطلبین عزیز رشته های بدون کنکور تجربی و با کنکور برای شرایط پذیرش رشته های پزشکی و جدید ترین اطلاعات از زمان ثبت نام و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، تراز قبولی دانشگاه آزاد و میانگین درصد ها و ... می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایند

تراز نمره قبولی پزشکی

آخرین تراز نمره قبولی پزشکی کنکور سال گذشته 97

طبق آمار سال 97 با رتبه ی 250 منطقه 2 و رتبه ی کشوری 500 توانسته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رشته ی پزشکی قبول شود و داوطلب دیگری در همان سال با رتبه  1500 منطقه 3 نیز وارد رشته  پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده است.

بنابراین میبینیم که طیف قبولی در هر دانشگاه بر اساس تراز نمره قبولی پزشکی بسیار متنوع است و با توجه به تفاوت در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها نمیتوان به طور قطع پیش بینی کرد که با رتبه ی قبولی شما در کنکور97 چه رشته ای و در چه دانشگاهی میتوانید پذیرفته شوید اما آنچه که تقریبا میتوان پیش بینی کرد این است که تقریبا با رتبه های زیر1500 منطقه ی1و3 و زیر2000منطقه ی 2 وارد رشته ی پزشکی شد اماتکرار میکنیم که این آمار نمیتواند دقیق و با قاطعیت باشد چراکه به عوامل مختلفی مربوط میشود مثلا امتیاز بومی بودن یک امتیاز خوب برای قبولی در رشته هایی است که گزینش آنها به صورت بومی گزینی است.

بنابراین اگر دو داوطلب داشته باشیم که با شرایط نسبتا یکسان یک دانشگاه را انتخاب نموده باشند قطعا اولویت با داوطلبی است که بومی این استان میباشد چراکه پذیرش پزشکی به صورت استانی است اما دیده شده که در شهرهایی که سطح دانشگاه آنها بالا است یک داوطلب با رتبه ی اندکی بیشتر با اینکه بومی بوده نتوانسته وارد آن دانشگاه شود ولی داوطلب دیگری با رتبه ی تقریبا مشابه در شهر دیگری به دلیل اینکه سطح دانشگاه بومی او پایین تر بوده توانسته است با امتیاز بومی گزینی در کدرشته محل مورد نظر پذیرفته شود.

رتبه آخرین نفر تراز قبولی رشته پزشکی کنکور سراسری 97

در زیر آخرین تراز نمره قبولی پزشکی رتبه های سهمیه مناطق مختلف کشور را با نام دانشگاه قبولی را قرار داده ایم.

  • رتبه در منطقه ی1: 1358 (علوم پزشکی جهرم)
  • رتبه در منطقه ی1: 1248 (علوم پزشکی جندی شاپور اهواز)
  • رتبه در منطقه ی2: 1949 (علوم پزشکی یاسوج)
  • رتبه در منطقه ی2: 1846 (علوم پزشکی بقیه الله)
  • رتبه در منطقه ی3: 1111 (علوم پزشکی کرمانشاه)
  • رتبه در منطقه ی3: 1223 (علوم پزشکی کاشان)

رتبه آخرین نفر تراز قبولی دانشگاه پردیس خودگردان پزشکی 97

در زیر آخرین تراز نمره قبولی پزشکی پردیس خودگردان 97-98 را قرار داده ایم.

  • رتبه در منطقه1: 1286 (پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز)
  • رتبه در منطقه2: 1912(پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز)
  • رتبه در منطقه3: 1945 (پردیس خودگردان علوم پزشکی مشهد)

تراز نمره قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 97

با توجه به اینکه قبولی در دانشگاه آزاد بر اساس رتبه ی کشوری و تراز قبولی میباشد و سهمیه ی مناطق وجود ندارد (تراز نمره قبولی پزشکی) در اینجا به ذکر چند مورد از آخرین تراز نمره قبولی پزشکی دانشگاه آزاد میپردازیم:

  • تراز:9473 (دانشگاه آزاد تبریز)
  • تراز: 9345 (دانشگاه آزاد نجف آباد)
  • تراز: 9328 (دانشگاه آزاد کازرون)

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 بعد از کنکور تجربی با 282 هزار متقاضی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده در کنکور می باشد که تمامی آنها هدف اصلی قبولی در رشته های تاپ این گروه آزمایشی رو دارند مانند: روانشناسی - حقوق - حسابداری - افتصاد و مدیریت و... که حداقل رتبه برای قبولی این رشته ها زیر 5000 می باشد و توصیه می شود که حتما انتخاب رشته خود را از طریق مشاور انجام دهید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 98 امسال با 164 هزار متقاضی بر خلاف سال های گذشته از حساسیت بالایی برخوردار است چون بسیاری از داوطلبان و متقاظیان این رشته به دنبال قبولی در رشته های تاپ رشته ریاضی مانند: مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، معماری و عمران و ... می باشند و این انتخاب رشته را در این زمینه برای داوطلب مشکل خواهد کرد توصیه می ش.د که حتما انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 امسال بین 10 هزار نفر گروه زبان خارجه می باشد که تمامی این متقاظیان هدف اصلی و شرکت در این گروه را برای انتخاب رشته هایی مانند: آموزش زبان، مترجمی زبان و زبان و ادبیات خارجی و ... دانشگاه های معتبر گذاشتند که با این تعداد شرکت کننده و ظرفیت کم دانشگاه ها در انتخاب رشته زبان 98 می توان گفت که شانس قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور زبان 98 برای رتبه های بالای 1500 کم می باشد.

انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98

انتخاب رشته کنکور هنر 98امسال با 12 هزار نفر شرکت کننده مشکلترین انخاب را بر اساس رتبه دارد، بسیاری از این داوطلبین به دنبال انتخاب رشته ای با هدف قبولی در رشته های پرطرفدار هنر هستند که در مقاله انتخاب رشته کنکور سراسری هنر 98 کامل به آن پرداخته ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی