Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان


معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

تاریخچه و دستاوردها

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سال ۱۳۶۳ در مکانی استیجاری و با پذیرش ۱۲۰ دانشجو در دو رشته الهیات و حسابداری در مقطع کارشناسی شروع به فعالیت نمود. و تا سال ۶۹ با همین تعداد دانشجو بکار خود ادامه داد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

ساختمان این واحد در سال ۶۹ به هنرستان شهید بهرامی واقع در بلوار شریف واقفی انتقال یافت وبا افزایش دانشجو تا سال ۷۴ در همین محل به فعالیت خود ادامه داد. درسال ۷۴ ساختمان مرکزی دانشگاه در زمینی با زیربنای ۴۴۰۰ مترمربع در چهار طبقه آموزشی به بهره برداری رسید. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در این سال با داشتن ۸ رشته تحصیلی و یک دانشکده در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دوره‌های تمام‌وقت و پاره‌وقت و داشتن ۳۸۵۴ نفر دانشجو و ۳۲ عضو هیئت علمی تمام وقت و ۱۳ نفر عضو هیئت علمی نیمه‌وقت و حدود ۷۷ نفر کارمند در ساختمان جدید مشغول فعالیت شد.

تا پایان سال ۱۳۸۸ این واحد با تعداد ۱۳۸ عضو هیئت علمی تمام ‌وقت و نیمه ‌وقت و ۲۸۰ حق‌التدریس با فضایی بیش از ۶۰ هکتار و با زیربنائی برابر با ۳۷۷۱۰ مترمربع و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و مجتمع ورزشی در حال آموزش بیش از ۱۰۰۰۰ دانشجو در ۶۲ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با درجه بسیار بزرگ می‌باشد.

همچنین شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با ۱۶ رشته کارشناسی ارشد در این واحد مستقر است. ریاست این دانشگاه در حال حاضر بر عهده دکتر شاهرخ رنجبر بهادری می باشد.

موقعیت جغرافیایی

آدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در استان سمنان ، شهرستان سمنان کیلومتر 5 جاده دامغان واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر بیش از 12000 دانشجو دارد.

دانشکده ها و رشته ها

1- دانشکده فنی و مهندسی 2- دانشکده علوم انسانی 3- دانشکده پرستاری و مامایی

ملاحظات

راههای ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان :

تلفن : 02333654040

وبسایت دانشگاه

منبع : درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی