Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد

 معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد

سایت دانشگاه آزاد azmoon.org بعد از اعلام نتایج ذخیره ها و انتخاب رشته مجدد بدون کنکور ذخیره های دانشگاه آزاد در حال بروز رسانی است و چند مدتی است که از سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بر روی سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس: azmoon.iau.ac.ir انتقال یافته است، سایت آزمون دانشگاه آزاد یکی از جامع ترین سایت های سنجش و پذیرش کشور می باشد که تمامی خدماتی که در ادامه توضیح خواهیم داد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.

خدمات سایت دانشگاه آزاد و لینک مستقیم ورود به هر کدام

خدمات سایت دانشگاه آزاد azmoon.org از این قرار است:

  1. ثبت نام دانشگاه آزاد
  2. انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  3. اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم
  4. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  5. مشاهده نتایج دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد

نکته قابل توجه1: ثبت نام آزمون سراسری 98 دانشگاه آزاد با آزمون کنکور سراسری 98 به دلیل اینکه ادغام شده است و ثبت نام دانشگاه آزاد در سایت سنجش انجام می شود و همزمان با ثبت نام کنکور سراسری می باشد.

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد تنها سایت انتخاب رشته و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور سراسری و ... می باشد و تمام اعلام نتایج آزمون ها و سامانه انتخاب رشته آزمونها در این سایت انجام می گیرد.

برای مشاوره ورود به سایت و نحوه صحیح ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با معدل مورد نیاز و انتخاب رشته بر اساس فاکتور های جدید و دریافت و مشاهده نتایج می توانید به راحتی از سراسر کشور با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید

لینک مستقیم ورود به سایت azmoon.org دانشگاه آزاد

برای ورود به سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید ولی قبل از ورد به خدمات و نحوه ثبت نام و معرفی سایت و نحوه مشاهده نتایج آشنا شوید.

azmoon.org دانشگاه آزاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی