Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

طبق اطلاعات سنجش دانشگاه آزاد در هفته جاری نتایج بر روی سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org و سایت azmoon.net اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوران درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم در کنار شما می باشند.

ثبت نام بدون کنکور برای مهرماه 97 دانشگاه آزاد هم همانند ترم بهمن ماه 96 خواهد بود و از مرداد ماه، برای ثبت نام اینترنتی می توانید اقدام نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و رفع سوالات و مشاوره تحصیلی درخت دانش خود در سراسر ایران بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد

برای اولین بار طی سالهای اخیر دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور را حذف و نتایج تکمیل ظرفیت سوابق تحصیلی بهمن ماه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و شرط معدل را لحاظ کرد. همانطور که اطلاع دارید در تاریخ 27 دی ماه 96 دانشگاه آزاد پذیرش خود را بر اساس سوابق تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کاردانی شروع و تا روز 15/11/96 برای مقطع کارشناسی ادامه داشت.

برای مقطع کاردانی تا روز 26 بهمن ماه تمدید شد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد بهمن 96

دریافت نتایج بدون کنکور بهمن ماه 96 دانشگاه آزاد

همانطور که شما دوستان عزیز ثبت نام خود را به انجام رساندید رسید ثبت نام را دریافت نموده اید وبا در دست داشتن رسید ثبت نام خود می توانید واحد پذیرش شده خود را در سایت دانشگاه آزاد مشاهده نمایید.

مرحله دوم مراجعه حضوری به دانشگاه برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه نیمسال دوم خود و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله عکس 3در4 ، اصل شناسنامه و کارت ملی، رسید قبولی دانشگاه آزاد و ….

برای دریافت اطلاعات بیشتر (اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد)می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

به محض اعلام شدن نتایج دانشگاه آزاد در این صحفه لینک نتایج خود را می توانید مشاهده نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور 97 دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای مهر ماه 97 رشته های متنوع تری ارائه خواهد داد و از طریق سایت دانشگاه آزاد می توانید در زمان مذکور مشاهده کنید. در ترم بهمن ماه 96 شاهد تنوع کمتری در رشته ها بودیم اما برای بدون کنکور مهر ماه 97 دانشگاه آزاد امیدواریم رشته های بیشتری ارائه شوند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود همچنین برنامه ریزی رایگاه کنکور تجربی 97، برنامه ریزی درسی تیزهوشان نهم،  دانشگاه آزاد در سراسر ایران بدون کدگیری از تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی