Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1398 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج نهایی کنکور سراسری 98 خود را از طریق لینک رنگی در زیر مشاهده نمایند، نتایج خود را با شماره پرونده (شماره شناسنامه) و یا شماره داوطلبی (شماره شناسنامه) دریافت نمایید.

توصیه مش ود: برای مشاده نتایج کنکور سراسری 1398 با آزمون خود، نحوه مشاهده (روش های دریافت نتایج)، زمان شروع تکمیل ظرفیت، اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 که تازه تا 28 مرداد ماه تمدید شده است، دریافت کارنامه سبز کنکور و ... می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398

داوطلبان کنکور 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 1398 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج

  1. کارنامه علمی داوطلبان کنکور سراسری 98، 28 شهریور ماه اعلام خواهد شد.
  2. کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.
  3. برای تاریخ حضور در داننشگاه جهت ثبت نام حضوری در سایت سنجش اطلاع رسانی شده است و شما می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت دریافت نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش در قسمت منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری وارد شوند

 

[caption id="attachment_18141" align="aligncenter" width="300"]نتایج کنکور سراسری 1398 نتایج کنکور سراسری 1398[/caption]

سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ

  • نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 چگونه است؟(مطالعه مقاله)
  • شماره داوطلبی و پرونده را گم کرده ام برای مشاهده نتایج انتخاب رشته سراسری 98 باید چیکار کنم؟(بازیابی شماره داوطلبی و رمز عبور)
  • اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸ دارم، چطوری ثبت نمایم و آیا پاسخگو هستند؟(نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری)
  • در رشته ای قبول شدم و به هر دلیلی نمی خوام امسال این رشته را انتخاب کنم آیا می توانم در کنکور سراسری 99 شرکت کنم و محروم نمی شوم؟ (نحوه درخواست رفع محرومیت از کنکور)
  • کاربرد کارنامه سبز یا کارنامه نهایی چیست و چطوری می توانم انتقالی بگیرم و رشتمو عوض کنم؟(تغییر رشته و شهر با کارنامه سبز)(کارنامه سبز 98 کی اعلام می شود)
  • مراحل انصراف از دانشگاه روزانه و شرایط انصراف از دانشگاه دولتی چگونه است؟

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی

در صورتی که داوطلبی شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را گم کرده باشند و یا نتواند نتایج کنکور ۹۸ خود را مشاهده نماید باید از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نماید و منتظر بازیابی شماره داوطلبی جهت دریافت نتایج کنکور 98 خود باشد.

برای مشاهده و دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸، ثبت درخواست بازیابی شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸، انتقالی با کارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محرومیت از کنکور سراسری ۹۸ می توانید از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید.

"دریافت نتایج، ثبت نام اینترنتی دانشگاه، اعتراض، انتقالی، انتخاب واحد، مشاوره معدل های بالای دانشگاهی، مشاوره درسی، پانسیون مطالعاتی ویژه دانشگاهی، انصراف و هزینه ها، گرفتن خوابگاه دانشجویی و غیره را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی