Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

نحوه امتیاز بندی سهمیه حافظان قرآن کریم مدارس شاهد 98 چگونه است ؟

نحوه امتیاز بندی حافظان قرآن مدارس شاهد 98 دانش آموزان در صورت ارائه گواهی معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف می توانند با تائید واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائید در حقیقت ستاد اجرایی شاهد منطقه به ازای هر جز حفظ قرآن کریم 15 امتیاز کسب نمایند.

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی شاهدی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 5 امتیاز در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند30 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح کشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 50 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 60 امتیاز بگیرد .

حداکثر دوگواهی از منطقه پذیرفته می شود .

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران فرهنگی و هنری و ورزشی  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران  وفرهنگی و هنری و ورزشی و علمی در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 5 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 30 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی  در سطح کشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 50 امتیاز بگیرد .

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران  و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر سه گواهی از منطقه پذیرفته می شود که مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش تمامی مراحل را انجام خواهند داد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی